avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 284 soluții astăzi
Forum Activitate hany89

Activitate hany89

Buna ziua,sunt asistenta medicala intr-un centru privat;de la01.08.2017mi-am reluat activitatea dupa un concediu medical pe cod de indemnizatie 14(neoplazii).Anul trecut si inceputul acestui an s-au facut evaluari pt.salarizare(in acest timp eu am fost in concediu medical)acum mi s-a inmanat pt.a semna un act aditional conform caruia eu am cel mai mic salariu din centru,mentinez faptul ca am o vechime in profesia de asistent medical de 26 ani fara vreo abatere profesionala sau disciplinara!Eu stiu ca timp de 90zile sunt in perioada de acomodare si reciclare dupa c.m.pt. o boala grea(cancer),dar conform Codului muncii ar trebui sa mi se faca evaluarea si stabilirea salarizarii dupa aceasta,nu inainte,mai ales ca pe ce baza evaluarea cand eu eram lipsa?Va rog frumos sa ma sfatuiti cum sa procedez legal,cum sa contest,cum sa remediez aceasta situatie urataAm ajuns sa-mi doresc sa fi murit!Multumesc anticipat!:((
Sunt asistenta medicala la privat,momentan in concediu medical pe cod de indemnizatie 14(din februarie 2016);mentionez ca pina-n 31.dec.2016,nr.total zile C.M.pe ultimele 24 luni=413,din care:71zile pe cod 01/8zile pe cod 06 si 334zile pe cod 14;in ianuarie trebuie sa intru in comisia de expertiza pt.a putea beneficia de prelungire de la medicul expert al asigurarilor sociale.Intrebare=legal pot beneficia de concediu medical(inca 6 luni) fara a-mi pune in pericol locul de munca?Multumesc anticipat,cu respect!
In luna august am intrat in posesia certificatului de grad de handicap accentuat,am trimis angajatorului copie dupa actele doveditoare;dupa intrebari si insistente doar acum mi s-a raspuns ca de luna viitoare(decembrie), voi vedea pe fluturas scutirea de impozit!
Mai pot sa-mi recuperez banii din impozitul pe lunile anterioare(august-sept.-oct.- ...noiembrie),daca da cum trebuie sa procedez?
Multumesc anticipat,cu mult respect!