avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1038 soluții astăzi
Forum Activitate Simonamihai30

Activitate Simonamihai30

Răspuns la discuția Donatie de la parintii
Se poate reface acest act de donatie si parintii sa imi faca acum act de vanzare cumparare ca sa fiu sigura ca cei 2 frati nu vor intra la parte din aceasta casa??
Răspuns la discuția Donatie de la parintii
Multumesc pentru raspuns. Spuneti-mi ce pot face????Ar trebui facut act prin vanzare-cumparare??
Am primit de la parintii mei casa lor prin donatie acum un an de zile fiind fiica lor. Tata are din prima casatorie un fiu si mama la fel avand un fiu din prima casatorie un alt fiu. Ei pot beneficia la parte din donatia pe care mi au facuto parintii??? Sau pot ataca sau contesta aceasta donatie???
Sunt gravida si am 27 de saptamani de sarcina. Sunt in concediu medical. Am prelungit concediul deoarece aveam 90 de zile si am fost la comisie si voi mai avea inca pana la jumatatea luni iulie. Contractul de munca il am pana la sfarsitul luni iulie. Eu la jumatatea luni iulie intru in prenatal. Imi va fi platit incontinuare prenatalul sau nu daca imi expira contractul???? Firma stiu ca nu il va reinnoi. As vrea sa stiu daca beneficiez de bani din prenatal. Va rog as vrea sa stiu ce pot face.


Sunt gravida si am 27 de saptamani de sarcina. Sunt in concediu medical. Am prelungit concediul deoarece aveam 90 de zile si am fost la comisie si voi mai avea inca pana la jumatatea luni iulie. Contractul de munca il am pana la sfarsitul luni iulie. Eu la jumatatea luni iulie intru in prenatal. Imi va fi platit incontinuare prenatalul sau nu daca imi expira contractul???? Firma stiu ca nu il va reinnoi. As vrea sa stiu daca beneficiez de bani din prenatal. Va rog as vrea sa stiu ce pot face.