avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 947 soluții astăzi
Forum Activitate rita999

Activitate rita999

Bună ziua,
Sotul meu este angajat brutar și este obligat de patron, de 2 ori pe săptămână să descarce manual câte 5 tone de faina. După asta 3 zile, zace. Este legal ce fac?
Buna ziua,
Punctul de lucru unde lucrez se închide și voi beneficia de șomaj.
In acest moment mă pregătesc pentru o operatie la genunchi iar medicul ortoped de la spital, îmi cere adeverință de salariat pentru internare. Firma îmi mai eliberează adeverință de salariat cu CM pe ultimele 12 luni? Ce trebuie sa fac in cazul in care in ziua internării sunt in șomaj?
Mulțumesc.
Buna ziua,
Firma la care lucrez are mai multe puncte de lucru. Eu lucrez la punctul de lucru din Ploiesti, punct de lucru care in 2-3 luni se închide.
Luna aceasta urmează să mă operez la genunchi și voi intra in concediu medical. Daca punctul de lucru se închide în timp ce sunt in concediu medical se va sista plata CM și voi intra in șomaj că celelalte colege ?
Mulțumesc.
Mă refeream la actul tacit de acceptare a moștenirii in termen de un an de la decesul părinților...plata impozit, plati aleatorii necesare întreținere, etc....eventual uzucapiune.
Locuiesc in imobil de la vârsta de , 3 ani.

Da. Nu s a dezbătut succesiunea...nu reușesc să îl găsesc pe nepot.

Buna ziua,
Prin moartea părinților acum 10 ani, am moștenit împreună cu nepotul meu, un apartament. Nepotul are vârsta de 35 ani și timp de 27 ani, nu a venit nici măcar o dată la apartament. In acest timp eu am făcut contracte pe numele meu cu Electrica, Engie, cu ce am avut nevoie. Pot merge in instanta pentru a deveni unic moștenitor și implicit, unic proprietar? Multumesc.