avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 752 soluții astăzi
Forum Activitate tiana_30

Activitate tiana_30

va multumesc foarte mult pentru raspuns , o sa vorbesc cu contabilul meu , probabil ca nu s-a lovit de astfel de problema si nu stie,
Va multumesc pentru raspuns, nu cer suspendarea platii impozitului pe cladire, acesta se va plati in continuare, problema este cum se va inregistra in contabilitate fiind activitatea firmei suspendata? contabilul meu mi-a zis ca nu pot suspenda activitatea pentru ca eu platesc acest impozit in martie si septembrie, acum ori nu stie contabilul ori intradevar nu se poate.
Buna ziua,
am imobile cumparate pe firma, as dori sa suspend activitatea pentru 2 ani, cum se procedeaza cu impozitul pe cladire, care se plateste totusi ca persoana juridica, cum se opereaza in contabilitate avind in vedere ca activitatea va fi suspendata. impozitul se plateste in martie si in septembrie, va multumesc anticipat
Răspuns la discuția reevaluare imobil
Va multumesc frumos, asa este, in tara e un haos total , functionarii nici ei nu stiu ce sa mai zica, cu atatea legi facute peste noapte, o sa-l intreb inca odata si o sa mai caut, cu stima tiana
Buna ziua,
am achizitionat imobil pe firma in martie 2005, pe 28.12.2008 am facut reevaluarea imobilului, ca asa cere legea la 3 ani sa se faca reevaluarea, am sunat la taxe si impozite cu o anume problema, la care mi s-a spus ca am o alta problema sa fac reevaluarea imobilului in ianuarie 2011 , si nu inteleg de ce, pentru ca 3 ani se fac pe 28.12.2011 nici decum 01.01.2011, mi s-a spus ca 28.12.2008 se considera un an intreg, nu inteleg cum?
va rog sa ma lamuriti si pe mine, daca v-ati mai intalnit cu op problema asemanatoare, va multumesc anticipat
Va multumesc mult pentru raspuns, vroiam doar sa mai precizezi, deocamdata nu vrem sa le vindem , vrem doar sa lichidam firma si sa treaca patrimoniul catre asociat unic, adica sa fie imobilele pe persoana fizica,
inca o mica precizare , asta in cazul daca ne ajuta la ceva, firma este infiintata in romania de catre un cetatean strain, el fiind si asociat unic, si astfel se schimba cumva ceva in momentul lichidarii firmei si trecerea imobilelor catre asociat.
deci nu vindem nimic, vrem sa fie pe persoana fizica, cum ramane cu tva-ul in momentrul transferului catre persoana fizica, trebuie platit sau nu , nu cred ca se va face profit , imobilele fiind cumparate in 2005 la un pret , in 2009 s-a facut reevaluarea lor si pretul de evaluare este mai mic decat cel de cumparare,
va multumesc
Buna ziua ,

va rog daca puteti sa ma ajutati intr-o mare dilema, deja de 2 ani ma chinui sa lichidezi firma la care sunt administrator, firma are 2 apartamente, adica sunt in patrimoniul firmei, in afara ca platim impozitul pe cladire foarte mare ca persoana juridica , ne-am gandit ca o sa fie o problema si la vanzarea lor, atunci am hotarat sa lichidam firma , astfel din cate am citit si am aflat patrimoniul trece catre asociatul unic automat,
acum a aparut o alta problema contabilul meu imi zice ca in momentul trecerii patrimoniului catre asociat, trebuie platit tva-ul catre stat pentru acele proprietati , spuneti-mi va rog este adevarat, ca nu inteleg in baza carei legi si de ce, nu este ca un fel de mostenire?
astept cu multa nerabdare sfatul Dumneavoastar,

cu stima tiana
Răspuns la discuția schimbare contabil
va multumesc frumos,

da intradevar, e c-am complicata situatia, tocmai de aceea cer sfaturi si ajutor, pai daca cer actele , eu nu am nici o garantie ca mi se vor da actele in regula si toate, am la ea bonuri , facturi, tot ce am achizitionat pentru utilarea aprtamentului, ca de fapt asta este activitatea firmei, imobil cumparat pe firma , altceva nu desfasoara activitatea, tin sa precizezi ca asociatul unic este plecat din tara, eu fiind administratorul firmei, pot sa cer actele in calitatea de administrator, sau o sa ceara o scrisoare din partea asociatului,
da contabila are o firma "MARE" care dupa spusele lor ruleaza anual 500 mii de euro, dar cum iti permiti sa faci magarii de 100 de euro, INTREBARE.
NU EXISTA CONTRACT INTRE FIRME, dar ei stampileaza bilantul , balanta declaratiile care se depun lunar.
nu as putea sa ma duc cu un expert contabil, sa verifice actele?
buna ziua tuturor,

as dori sa schimb contabila , ce pasi trebuie sa urmezi, toate actele firmei se afla la sediul contabilei, as dori sa stiu cum trebuie sa procedezi, daca nu a facut si alte prostii in acte, ca de altfel a facut pe apartamentul cumparat pe firma un contract de comodat pentru sediul unei firme infiintate de ea, falsificand semnatura mea.
nu am nici un contract cu ea, ( prestari servicii sau colaborare, absolut nimic, ) apare doar stampila firmei ei si o semnatura, nici macar numele persoanei care semneaza.

va rog foarte mult sa ma ajutati,
va multumesc anticipat tuturor,
va multumesc inca odata pentru raspunsurile date, da din pacate inca o mai am ca contabila, dar dat faptul ca am descoperit ce a facut , o sa incep demersurile pentru a o schimba cat se poate de repede, sper sa nu am surprize neplacute , ceea ce nu prea cred ca se va intampla.................