sunt mai multe interese la mijloc, mai ales ale unora din capitala la un anumit nivel. veti vedea evolutia in curand.
sau poti sa te asociezi cu un expert contabil, expertul sa aiba 60% iar cealalta persoana 40%.
eu cred ca va scadea sub 4 lei/euro. se doreste o crestere si apoi o scadere drastica a cursului.
Modificarea actului constitutiv si a statutului asociatiei sau fundatiei
Problema modificarii actului constitutiv poate fi tratata si separat de organizarea si functionarea entitatilor analizate. De cele mai multe ori, modificarea actului constitutiv si a statutului intervine în mod voluntar în urma unor discutii dintre asociati referitoare la:
a. modificarea duratei (transformarea acesteia din determinata în nedeterminata sau invers);
b. aparitia unor oportunitati inexistente la data constituirii asociatiei/ fundatiei si care sunt prevazute printre scopurile acesteia,
dar pot aparea si modificari determinate de adoptarea unor modificari legislative care impun în mod imperativ modificarea actului constitutiv/ statutului.
Modificarea actului constitutiv si/sau a statutului asociatiei/ fundatiei se face prin înscrierea modificarii în Registrul asociatiilor si fundatiilor aflat la grefa judecatoriei în a carei circumscriptie teritoriala îsi are sediul asociatia/ fundatia.
Cererea de înscriere a modificarii va fi însotita de procesul-verbal al adunarii generale, iar în cazul modificarii sediului, de procesul-verbal al sedintei consiliului director. Despre schimbarea sediului se va face mentiune, daca este cazul, atat în Registrul asociatiilor si fundatiilor aflat la grefa judecatoriei vechiului sediu, cat si în cel aflat la grefa judecatoriei noului sediu. În acest scop, o copie a încheierii prin care s-a dispus schimbarea sediului va fi comunicata din oficiu judecatoriei în circumscriptia careia asociatia urmeaza sa-si aiba noul sediu
În cazul fundatiei, cererea de înscriere a modificarii va fi însotita de decizia unicului fondator sau de decizia fondatorilor.
Demersurile pentru autentificarea procesului-verbal si înscrierea modificarii se întreprind de consiliul director. Pentru efectuarea formalitatilor la notarul public nu este necesara prezenta altor persoane decât membrii consiliului director sau a unora dintre ei, desemnati de adunarea generala ori de consiliul director, dupa caz.
Mentiunea privitoare la schimbarea sediului se va opera, daca este cazul, atât în Registrul asociatiilor si fundatiilor de la grefa judecatoriei în a carei circumscriptie se afla vechiul sediu, cât si în Registrul asociatiilor si fundatiilor aflat la grefa judecatoriei în a carei circumscriptie se afla noul sediu. În acest scop, o copie de pe încheierea prin care s-a dispus schimbarea sediului va fi comunicata, din oficiu, judecatoriei în circumscriptia careia asociatia/ fundatia urmeaza sa-si aiba noul sediu.
Nu se foloseste codul caen in activitatea fundatiilor si asociatiilor.
NU. In acest caz, este suficienta factura pentru inregistrarea in contabilitate.
Stimate utilizator,
Eu daca as fi in situatia dumneavoastra as alege in mod cert un srl, cu impozit pe profit, in acest caz.
Da, in acest caz este necesar un contract de comodat, in care sa specificati si suprafata in mp care vi se pune la dispozitie, deoarece partea din cheltuieli cu gazul, electricitatea, etc se va raporta proportional la suprafata care o folositi pentru societate. Daca va deschideti sediul social la casa particulara, nu este necesar acordul vecinilor.Pentru magazinul care il veti deschide va trebui sa il declarati punct de lucru. Sfatul meu este ca atunci cand faceti societatea sa includeti in acte si deschidderea punctului de lucru la adresa respectiva, ca sa mai scutiti niste bani.
Va reamintesc, in cazul unui srl, capitalul social este minim 200 ron.
Bafta!
Stimate coleg,
In mod normal, pentru a evita viitoare neplaceri, cand se emite factura si se livreaza bunul/presteaza serviciul, beneficiarul semneaza si stampileaza factura. Aceasta actiune inseamna ca a acceptat factura la plata, a acceptat pretl si conditia si termneul de plata inscris pe factura.In cazul in care pe factura nu este semnatura si stampila beneficiarului, va fi greu sa demonstrati acorul beneficiarului. Nu cunosc procedura in acest caz, deoarece eu cand emit o factura nu o dau beneficiarului pana nu semneaza si stampileaza (si binenteles ii completez datele de identificare in subsolul facturii).
Poate altii au alte sfaturi!
Bafta
Eu sunt de parere ca pentru marea majoritate a oamenilor ar trebui sa fie un lucru bun. Unii numai visau la posibilitatea de a-si achizitiona o casa. Daca preturile vor scade, s-ar putea sa existe posibilitatea si pentru cei mai neinstariti sa aiba prorpia casa.
Eu prevad o scadere pana pe la mijlocul lui 2010.
am avut surprize neplacute cu acte neredactate si neautentificate. Drept pentru care cum se spune, paza buna trece primejdia rea, eu recomand tututor un contract intocmit de un profesionist si autentificat. cu actele sub semnatura privata, mai bine zis cu cei care le semneaza nu se stie cand poti avea surprize........neplacute.
Buna ziua,
Se pot incheia, dar sfatul meu este sa le incheiati pe perioade determinate. Daca doriti pe 2-3 ani. Nu se stie niciodata ce surprize va rezerva economia. Atentie la ceea ce scrieti in aceste contracte.
Bafta!