Cu cine sunt intocmite contractele de furnizare utilitati?
Contractul de utilitati pentru spatiile comune (avand in vedere ca este o zona care nu este bransata la apa/canal, vorbim doar de energie electrica), este facut pe numele celui care s-a mutat primul in bloc dupa finalizarea constructiei.
Daca nu exista asociatie nici macar de locatari atunci nu va pot solicita penalizari si nici plata vreunei cheltuieli.
Blocul este contorizat, apartamentele sunt contorizate?
Pentru energia electrica la comun exista contoar separat. Pentru consumul de apa ( put ), fiecare apartament in parte are apometre intr-o camera tehnica unde sunt instalate pompele de apa.
Ce utilitati incaseaza "administratorii"?
Plata fosei (repet, nu suntem legati la sistemul de canalizare), plata energiei electrice si alte cheltuieli de genul reparatii (care nu se fac niciodata).
Este afisata vreo lista de plata??
Lista de plata se afiseaza online pe un grup de Facebook.
In ce baza repartizeaza cheltuielile si cum??
Cheltuielile se repartizeaza in functie de apartamentele locuite. Pentru fosa, se face calculul in baza consmului de pe apometru pentru fiecare apartament in parte. Pentru energie electrica se imparte suma facturii la apartamentele locuite.
Puteti sesiza primaria cu privire la desfasurarea activitatii de administrator fara atestat.
In baza carei legi ma pot duce la primarie pentru a sesiza acest lucru?