avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 319 soluții astăzi
Forum Activitate atticusfortezza

Activitate atticusfortezza

Da.
Absolut. Fiscul va fi incantat.
Faceti un tabel in care treceti toti locatarii cu datele lor de identificare si adresa, in care isi exprima acordul in acest sens si totodata mentionati si persoanele care vor semna contractul in numele locatarilor, respectiv care vor avea dreptul sa incaseze sumele respective. Cu tabelul respectiv, intocmit corect si semnat in dreptul numelui de locatari, mergeti la un notar public si declarati ca semnaturile din tabel sunt reale si sincere.
Răspuns la discuția CAEN 4619
Da, este necesar sa completati obiectul de activitate cu codul CAEN pentru intermedieri.
Răspuns la discuția Magazin online produse alimentare
Daca nu aveti inca certificat constatator emis re registrul comertului pentru activitatea de sub cod CAEN 4791, solicitati emiterea. Codurile caen pentru care este necesara solicitarea acordului de functionare sau autorizatiei sunt stabilite conform Ordonanţei nr. 99/2000 privind comercializarea produselor si serviciilor de piată. Doar ca acolo sunt trecute codurile vechi. Este nevoie de acord de functionare emis de primarie.
Codul CAEN 8299: Alte activităţi de servicii suport pentru întreprinderi n.c.a apare in tabelul cu ocupatiile/activitatile pentru care se poate alege impozitarea pe baza de norma de venit, numai ca activitatea este clar precizata ca fiind cea de dactilografie si stenografie, ceea ce dvs. nu faceti, daca inteleg bine. Insa se potriveste codul 8299 pentru activitate desfasurata cu impozitare in sistem real.
Codul 6202: Activităţi de consultanţă în tehnologia informaţiei 6203: Activităţi de management (gestiune şi exploatare) a
mijloacelor de calcul iar nu este ok pentru simplul fapt ca activitatea dvs. nu este niciuna dintre acestea.
Una dintre acestea este Agentia de Comisionari si Consultanta in Afaceri, acolo sunt specialisti in masura sa va consilieze.
Sesizati in scris asociatia. Daca nu primiti raspuns sau raspunsul nu este cel asteptat, sesizati problema compartimentului/structurii din cadrul primariei localitatii Dvs., care se ocupa de asociatiile de proprietari.
Răspuns la discuția Inchiriere in sistem hotelier
Daca mergeti pe ideea prin SRL, va trebui sa va inregistrati cu punct de lucru la adresa respectiva. Apoi, va trebui sa va autorizati la Ministerul Economiei, Antreprenoriatului și Turismului; autorizarea activitatii si emiterea unui certificat de clasificare sunt obligatorii si trebuie sa intruniti o serie de conditii (le gasiti pe pagina de internety al institutiei). Si, deoarece ca firma desfasurati o activitate economica intr-un imobil care a fost spatiu de locuit, va trebui ca proprietarul sa depuna declaratia ITL001 la Primaria Brasov pt. a plati impozit majorat. Unele localitati obliga prin primarii si la plata unei taxe de promovare turistica sau altele, e bine sa va interesati acolo.
In opinia mea NU prin SRL ar trebui sa decurga activitatea.
Cel mai simplu ar fi sa faceti inchirierea direct in numele bunicii (proprietar al imobilului), ca persoana fizica si nu prin firma. Astfel nu va fi necesar sa obtineti autorizatia din partea structurii de turism, insa aveti obligatia sa solicitati certificatul de clasificare de la ei. Demersurile la primarie sunt aceleasi ca mai sus. In numele bunicii va trebui sa depuneti declaratia unica (D212), in care puteti opta pentru sistemul de impozitare preferat.