avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 639 soluții astăzi
Forum Activitate VladVZG

Activitate VladVZG

Bună ziua,
O persoana juridică care închiriază apartamente către persoane fizice, trebuie să înregistreze contractele la ANAF?
Vă mulțumesc anticipat!
Răspuns la discuția Revisal
Multumesc mult, domnule Vasile!
Discuție Revisal
Bună ziua,
În condițiile în care un angajat la firma X își dă demisia și pleacă la firma Y, firma X poate vedea prin intermediul Revisal că fostul său angajat a plecat la firma Y? Există un istoric complet prin Revisal?
Mulțumesc anticipat!
Bună seara,
Mă poate ajuta cineva cu câteva detalii legate de următoarea situație? Sunt medic veterinar, vreau să-mi fac o firma care se ocupă cu vânzarea en gros către spitale, clinici, etc de dezinfectanți și produse de curățenie. Mai mult decât atât, mai există și câteva suplimente alimentare pe care mi le poate aduce cineva din America, iar eu la rândul meu să le vând aici.
O firma ce are ca și Cod CAEN 46 - Comert cu ridicata cu exceptia comertului cu autovehicule si motociclete, se potrivește? Mulțumesc mult!

Discuție Întrebare GDPR
Bună seara,
Sunt într-o situație puțin ciudată. Am la țară o bunică și trei mătuși (surorile bunicii, dar puțin contează asta) și mi-am luat angajamentul să le achit facturile la curent cât vor avea de trăit. De obicei mergeam la E.ON, îî rugam să-mi facă o copie după facturi, mergeam la roboțel și plăteam. Acum nu mai vor să-mi ofere acele copii ale facturilor, invocând GDPR-ul.
Probabil o să întrebați de ce nu merg să iau facturile și să plătesc la un paypoint....păi bătrânele sunt la 800 de km de mine, mai mult decât atât poștașul le pune plicul undeva în poarta, plic luat de vânt de multe ori.
Le-am explicat doamnelor de la E.ON situația, au zis că nu le permite legea. Roboțelul acela de plăți e fix la 1 metru de dumnealor, le-am promis că le dau facturile înapoi, doar plătesc și atât. Nu vor și pace.
E corect?