avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 608 soluții astăzi
Forum Activitate mircic1984

Activitate mircic1984

Va mulțumesc pt ras pnsl!
Am 12 ani vechime. Se iau în considerație și acești ani?
Bună ziua! Mi am depus actele pentru pensia de invaliditate pe motiv de schizofrenie. Îmi puteți spune va rog cât este pensia de invaliditate de gradul 3 cu 4 ore drept de munca?
Am pensie de invaliditate.Cunoaste cineva ce taxe platesc din salariu avand in vedere ca lucrez 4 ore?Urmeaza sa ma angajez cu 4 ore.
Buna ziua!Cunosc pe cineva care și a pierdut mama de curând.As vrea să știu va rog daca poate beneficia de pensie de urmaș având în vedere că nu are nici un venit.Multumesc!!!
Am înțeles că pe 1 martie 2022 se mărește ISR ul.Stie cineva oare cu cat va creste de la valoarea lui din prezent de 500 lei?Vă mulțumesc!!!
Salutare! Sunt in concediu medical. Am certificat de handicap permanent și nu plătesc impozitul pe venit din acest motiv. Salariul lunar brut este cam 3000 lei, iau aproape 2000 de lei net și bonuri de masa in valoare de 400 lei.

Cum se calculează salariul pe concediul medical? Adica după informațiile date îmi puteți spune cat trebuie să iau pe luna? Vă mulțumesc!
Salutare.Sunt in concediu medical. Am certificat de handicap permanent și nu plătesc impozitul pe venit din acest motiv. Salariul lunar brut este cam 3000 lei, iau aproape 2000 de lei net bonuri de masa in valoare de 400 lei.

Cum se calculează salariul pe concediul medical? Adica după informațiile date îmi puteți spune cat trebuie să iau pe luna? Vă mulțumesc.
Răspuns la discuția Impozit pe venit.
Adică anul trecut a fost 16 %?De când au intrat în vigoare acești 10 %.