Buna ziua , am depus dosar la DGASPC pentru indemnizație de handicap pentru fratele meu de 43 ani, diagnostic retard cu iq 45 și scor GAF 40. El nu a facut scoala ajutătoare, momentan sta acasa, nu găsește de muncă, neștiind sa scrie și sa citească etc.
Problema este ca nu avem documente de debut a afecțiunii anterior vârstei de 18 ani. Fratele are livretul militar cu inapt emis la 19 ani.
Are vreo șansa să primeasca ajutor de handicap?
Uzucapiune, deși există moștenitori?
În anul 2001 am cumpărat cu chitanță de mână, o casa cu teren la țară. Am locuit neîncetat aici, casa este înscrisă în Registrul Agricol la Primarie pe numele meu, am plătit impozitele an de an.
Toate bune si frumoase, până acum , cand un nepot al vânzătorului decedat a venit cu titlul de proprietate pe numele vânzătorului și a spus că vrea casa și grădina.
Primăria i-a dat documente și acesta va face succesiune pe imobilul în care eu locuiesc de 20 de ani. Recunosc că am greșit că nu am făcut acte până acum.
Ce pot face?
Pot introduce acțiune în instanță pentru obținerea dreptului de proprietate prin uzucapiune?
Împotriva cui mă îndrept, a moștenitorilor sau a primăriei?
Am citit, însă nu am găsit. Va rog, care este articolul?
Căci eu nu am știut sa depun declarația privind stabilirea impozitului pe apartament proprietate persoana fizica care este închiriat unei firme și am plătit impozitul stabilit de primărie pe clădire rezidențiala .
Am citit, însă nu am găsit. Va rog, care este articolul?
Căci eu nu am știut sa depun declarația privind stabilirea impozitului pe apartament proprietate persoana fizica care este închiriat unei firme și am plătit impozitul stabilit de primărie pe clădire rezidențiala .
Buna ziua,
Va rog mult sa imi spuneti care este baza legala care ma obliga pe mine in calitate de persoana fizica proprietar al unui apartament inchiriat unei firme (SRL) sa depun declaratia ITL001 pentru stabilirea impozitului pe cladiri?
Mentionez ca declaratia model ITL001 a fost aprobata prin ordinul comun MFP/ MDRAP nr. 4087/2069 din 22.12.2015.
Multumesc anticipat.
Buna ziua,
Am un apartament pe care l-am inchiriat in 2015 unei societati comerciale care desfasoara activitati de coafor, cosmetica medicala. Facturile sunt pe numele meu, al proprietarului, fara a fi deduse de firma in contabilitate.
Eu am platit impozit la ANAF pe venituri din chirii, iar la primarie impozit pe persoana fizica, fara sa mi se spuna ca trebuie sa completez vreo declaratie, sau sa duc copie dupa contractul de inchiriere la primarie.
Ce este de facut? Voi plati din urma impozit pe cladiri majorat si penalitati?
Ma puteti ajuta cu interpretarea urmatorului articol (Anexa 2 la OMFP 923 din 2014):
"pot fi numite in vederea exercitarii controlului financiar preventiv propriu, persoanele care au o vechime efectiva in domeniul finantelor publice de minimum 3 ani,in cazul institutiilor publice, si de minimum 3 ani in domeniul financiar -contabil,in cazul celorlalte entitati publice"
Deci, daca nu am vechime in domeniul finantelor publice, insa am vechime in entitati publice, compartimentul financiar-contabilitate de 3 ani, pot fi numita in vederea exercitarii controlului financiar preventiv propriu in institutii publice?
1. Se interpreteaza in mod cumulativ 3+3=6 ani ?, sau
2. Conditia de vechime este indeplinita cu 3 ani vechime in domeniul financiar -contabil in entitati publice?
Multumesc anticipat.
Eu nu am dovezi ca firma mi-a stricat prejudiciul.....asta spune Compania de apa.....mai bine actionez in judecata decat Compania de apa ca nu imi furnizeaza apa.