avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 965 soluții astăzi
Forum Activitate Ronny93

Activitate Ronny93

Multumesc!
Firma noastra dispunde de aparate de printare pe spuma de cafea/bere.
Codul CAEN principal ne este 5630, iar cel secundar 4669.
Care ar fi codul CAEN potrivit pentru inchirierea aparatului nostru catre alti agenti comerciali? 4619 sau 7739?
Pe langa inchiriere, vrem sa oferim servicii de printare pe cafea la evenimente, nunti, etc. (atunci cand se vor relua aceste activitati).
Este acest tip de activitate acoperit de codul 5630 sau trebuie autorizat si codul 5621?

Link-uri catre codurile mentionate:
- 4619 [ link extern ]
- 4669 [ link extern ]
- 5621 [ link extern ]
- 5630 [ link extern ]
- 7739 [ link extern ]
Multumesc de raspuns, asa am si facut, am depus bilantul.
Am infiintat in 29.11.2019 un SRL si pana la 31.12.2019 am creditat firma si am facut o singura achiztie in acea perioada: am cumparat un aparat necesar prestarii serviciilor noastre(ale firmei). Alte operatiuni nu au fost facute in luna Decembrie a anului trecut.
Intrebarea mea este: trebuie de depus bilantul anual sau e destula declaratia de inactivitate?
Avocatul meu a zis ca in cazul acesta se poate depune declaratia de inactivitate si nu e nevoie de bilant anual, este corect? Legal, astel?
Multumesc anticipat!
Am infiintat in 29.11.2019 o firma si pana la 31.12.2019 am creditat firma si am facut o singura achiztie in acea perioada: am cumparat un aparat necesar prestarii serviciilor noastre(ale firmei). Alte operatiuni nu au fost facute in luna decembrie a anului trecut.
Intrebarea mea este: trebuie de depus bilantul anual sau e destula declaratia de inactivitate?
Avocatul meu a zis ca in cazul acesta se poate depune declaratia de inactivitate si nu e nevoie de bilant anual, este corect? Legal, astel?
Multumesc anticipat!
Bună ziua.
Aș vrea să știu dacă este posibilă/legală următoarea metodă de facturare simultană pe PFA pentru clienți diferiți: e de ajuns să folosesc 2 serii diferite,dar cu același număr de factură pentru ambii clienți sau și numărul facturii trebuie sa difere? Ex.: ( A001- primul client, B001- al doilea) sau ( A001-primul și B002-al doilea)?
Am sunat la ANAF,dar nu răspunde nimeni.
Mersi.