avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 908 soluții astăzi
Forum Activitate ValentinaT

Activitate ValentinaT

Sunt studenta romanca in Coreea de Nord. Am incheiat on line un agreement cu o firma pentru a-mi expune si vinde desenele pe care le realizez. Nu sunt angajata. Ocazional, cand se vinde un desen primesc de la firma un comision. Ce obligatii fiscale imi revin in Romania? Multumesc
22.06.1967 data nasterii, stagiul complet de cotizare=31 ani

Cornel Vasile a scris:

Pentru a sti cand veti putea iesi la pensie , precizati :
- data de nastere
- stagiul complet de cotizare
- stagiu de cotizare in grupe de munca/conditii deosebite sau speciale de munca.

Stiu ca exista o ordonanta de guvern care da posibilitatea sa cumperi ani vechime pentru pensionare. Daca imi cumpar 2 ani vechime, varsta de pensionare se reduce cu 2 ani? Exemplu, la varsta de 58 de ani pot sa ma pensionez anticipat. Daca cumpar 2 ani pot sa ma pensionez la 56 de ani?
Discuție GDPR
Facturile emise de catre o companie pentru vanzarea produselor numismatice catre persoane fizice au completat CNP-ul persoanelor care cumpara. Conform GDPR este illegal?
In conditiile in care intr- o societate se folosesc doua aplicatii informatice din care se emit facturi catre clienti, este legal sa folosesti doua sisteme diferite de numerotare a facturilor emise (fiecare aplicatie are propria secventa de numerotare)?
Este permisa facturarea in valuta pe teritoriul Romaniei intre doua societati comerciale romanesti .?
Multumesc.

Cornel Vasile a scris:

Mai sus am mentionat institutiilor carora va puteti adresa in scris ...