avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 899 soluții astăzi
Forum Activitate nicosim

Activitate nicosim

Buna ziua, sunt cabinet medical(SRL) care are activitate in privat dar si in contract cu casa de asigurari. As dori sa stiu daca sunt obligata , prin lege, sa ma inregistrez ca operator de date cu caracter personal
Multumesc
multumesc
Buna ziua,
Multumesc pentru raspuns.
Eu am aceasta nelamurire datorita :
-art 2 din legea 333/2003 unde dupa insirarea unor domenii clare apare formularea:"precum si
alte organizatii care detin bunuri ori valori cu orice titlu, denumite în prezenta lege
unităti, sunt obligate să asigure paza acestora." Alte organizatii mi se pare ca cuprinde tot si ca lasa la latitudinea celui care face control daca eu sunt organizatie sau nu.
poate gresesc si nu interpretez bine acest cuvant si v-as ruga sa ma lamuriti.
-iar in art 2alin(1) din ANEXA
NORME METODOLOGICE
de aplicare a Legii nr. 333/2003 privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor
si protectia persoanelor, scrie:(1) In vederea indeplinirii obligatiilor prevazute de Legea nr. 333/2003 privind
paza obiectivelor, bunurilor, valorilor si protectia persoanelor, cu modificarile si
completarile ulterioare, denumita in continuare Lege, unitatile prevazute la art. 2
alin. (1) din Lege, denumite in continuare unitati indiferent de natura capitalului
social, forma de organizare ori asociere, modul de detinere a bunurilor ori valorilor, trebuie sa adopte masuri de securitate in formele prevazute de Lege,
completate cu masuri procedurale.
Buna Ziua,
As dori sa stiu daca cabinetele medicale individuale ( PFA) sunt obligate de aceasta prevedere legala(H.G. nr. 301/2012
pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr.
333/2003 privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor si protectia persoanelor) sa efectueze evaluarea riscului la securitate fizica?
Multumesc.
Răspuns la discuția Evaluare riscului de securitate