avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 809 soluții astăzi
Forum Activitate S.C. GALANTOM CONSULTING S.R.L.

Activitate S.C. GALANTOM CONSULTING S.R.L.

Răspuns la discuția vanzare firma urgent!
In cazul in care veti vinde doar bunurile, firma va continua sa existe. Sa-i suspendati activitatea va va costa. Dar daca va doriti acest lucru, inseamna ca nu prea va doriti sa scapati de ea, ci doar vi s-a facut o oferta foarte buna.
Oricum va puteti infiinta alta daca veti mai dori acest lucru. Cu aceeasi activitate sau cu mai multe... eventual complementare.
Daca acesta este onorariul sau, nu este negociabil.
Răspuns la discuția stabilirea pretului
Institutul de Stat pentru Testarea şi Înregistrarea Soiurilor (ISTIS)este înfiinţat în baza Legii nr.57/1997, pentru modificarea şi completarea Legii 75/1995,(privind producerea, controlul calităţii, comercializarea şi folosirea seminţelor şi materialului săditor, precum şi înregistrarea soiurilor de plante agricole), prin reorganizarea Comisiei de Stat pentru Încercarea şi Omologarea Soiurilor (înfiinţată în baza HCM 3726/1953), păstrundu-şi structura organizatorică şi nivelul de salarizare.

ISTIS funcţionează în baza Legii nr. 266/2002 , publicata in Monitorul Oficial nr. 343 din 23 mai 2002, ca instituţie de interes public, finanţată de la bugetul de stat şi utilizează fonduri extrabugetare pentru cheltuieli de capital, materiale şi de personal, conform art. 39. Are personalitate juridică şi este nominalizat la capitolul II punctul 8 din anexa nr. 2 la HG 362/23.04.2002, ca instituţie publică direct subordonată Ministerului Agriculturii, Alimentaţiei şi Pădurilor.

-Ordinul nr.1348/23.12.2005 pentru aprobarea Regulilor privind testarea şi înregistrarea soiurilor de plante agricole în concordanţă cu Directivele 53/2002/CE, 90/2003/CE, Regulamentul 930/2000 amendat prin Regulamentul 1831/2004, publicat in Monitorul Oficial nr.54 bis din 20 ianuarie 2006.

-Ordinul nr.1349/23.12.2005 pentru aprobarea Regulilor privind testarea şi înregistrarea soiurilor de legume în concordanţă cu Directivele 55/2002/CE, 991/2003/CE, Regulamentul 930/2000 amendat prin Regulamentul 1831/2004, publicat in Monitorul Oficial nr.54 bis din 20 ianuarie 2006.

-Ordinul nr.8/13.01.2006 pentru aprobarea Regulilor privind testarea şi înregistrarea soiurilor de viţă de vie, pomi fructiferi şi specii ornamentale în concordanţă cu Directivele 56/98/CE, 34/92/CE, 56/98/CE, publicat in Monitorul Oficial nr. 187 din 20 februarie 2006.

-Ordinul nr.579/14.09.2006 privind modificarea şi completarea anexei nr. 1 la Ordinul ministrului agriculturii, pădurilor şi dezvoltării rurale nr. 1349-2005 pentru aprobarea Regulilor privind testarea şi înregistrarea soiurilor de legume, publicat in Monitorul Oficial nr. 780 din 14 septembrie 2006.

-Ordinul nr.580/14.09.2006 privind modificarea şi completarea anexelor nr. 1 şi 3 la Ordinul ministrului agriculturii, pădurilor şi dezvoltării rurale nr. 1348/2005 pentru aprobarea Regulilor privind testarea şi înregistrarea soiurilor de plante agricole, publicat in Monitorul Oficial nr. 780 din 14 septembrie 2006.

-Ordinul nr.730/13.11.2006 pentru aprobarea radierii soiurilor de soia modificate genetic din Catalogul oficial al soiurilor de plante de cultură din România, publicat in Monitorul Oficial nr. 918 din 13 noiembrie 2006.

- Ordinul nr.56/22.01.2007 privind aprobarea schimbării denumirii unor soiuri înregistrate anterior în Catalogul oficial al plantelor de cultură din România, pentru a corespunde reglementărilor Comunităţii Europene, publicat in Monitorul Oficial nr. 94 din 6 februarie 2007.

- Ordinul nr.473/12.06.2007 privind aprobarea Catalogului oficial al soiurilor de plante de cultura din Romania pentru anul 2007.

- Ordinul nr.574/09.09.2007 privind modificarea si completarea Ordinului ministrului agriculturii, padurilor si dezvoltarii rurale nr.1349/2005 pentru aprobarea Regulilor privind testarea si inregistrarea soiurilor de legume.

- Ordinul nr.575/09.09.2007 privind modificarea si completarea Ordinului ministrului agriculturii, padurilor si dezvoltarii rurale nr.1348/2005 pentru aprobarea Regulilor privind testarea si inregistrarea soiurilor de plante agricole.

- Ordinul nr.868/10.10.2007 privind modificarea si completarea Ordinului ministrului agriculturii, padurilor si dezvoltarii rurale nr.1348/2005 pentru aprobarea Regulilor privind testarea si inregistrarea soiurilor de plante agricole.

- Ordinul nr.869/10.10.2007 privind modificarea si completarea Ordinului ministrului agriculturii, padurilor si dezvoltarii rurale nr.1349/2005 pentru aprobarea Regulilor privind testarea si inregistrarea soiurilor de legume.

- Ordinul nr.3/07.01.2008 privind aprobarea Suplimentului nr.1 al Catalogului oficial al soiurilor de plante de cultura din Romania pentru anul 2007.

- Ordinul nr.170/18.03.2008 privind aprobarea Suplimentului nr.2 al Catalogului oficial al soiurilor de plante de cultura din Romania pentru anul 2007.

- Ordinul nr.253/29.04.2008 privind aprobarea Suplimentului nr.3 al Catalogului oficial al soiurilor de plante de cultura din Romania pentru anul 2007.

- Ordinul nr.487/01.08.2008 privind aprobarea Catalogului oficial al soiurilor de plante de cultura din Romania.

- Ordinul nr.609/01.10.2008 privind modificarea si completarea Ordinului ministrului agriculturii, padurilor si dezvoltarii rurale nr.1349/2005 pentru aprobarea Regulilor privind testarea si inregistrarea soiurilor de legume.

- Ordinul nr.269/26/10.11.2008 privind aprobarea structurii organizatorice si a Regulamentului de functionare al Institutului de Stat pentru Testarea si Inregistrarea Soiurilor.

- Ordinul nr.717/27.11.2008 privind stabilirea tarifelor pentru efectuarea lucrarilor de examinare a soiurilor pentru care se solicita inscrierea in Catalogul oficial national al soiurilor de plante de cultura din Romania.


Informatiile sunt de pe www.ISTIS.ro
Este obligatorisa obtineti acordul celor 4 vecini doar daca nu aveti asociatie de proprietari. In alte situatii doar daca presedintele sau administratorul va conditioneaza punerea stampilei de obtinerea semnaturilor. Stampila si semnatura presedintelui si/sau a administratorului sunt suficiente daca nu aveti activitate la sediu.
Răspuns la discuția firma
Este corect ce spuneti. Acum urmeaza ca si cei ce va controleaza sa interpreteze la fel ca si dumneavoastra recomandarea. Totul depinde de procedura si precedent.
Răspuns la discuția forfetare!!
In DEX
FORFETÁR, -Ã, forfetari, -e, adj. (Despre tarifuri, taxe, impozite etc.) Care este dinainte stabilit la o sumă globală și invariabilă. - Din fr. forfaitaire.
Cred insa ca va intereseaza insa despre impozitul forfetar propus de dl. Ministru Pogea, considerat o masura din "preistoria fiscalitatii", de unii consultanti financiari.
Impozitul forfetar presupune practic impozitarea unei afaceri dupa dimensiunea sa (cifra de afaceri, numar de mese intr-un restaurant etc.), nu dupa profitul obtinut pe hartie, care apare de multe ori "cosmetizat"
Cel mai probabil, impozitul forfetar va privi în exclusivitate IMM-urile. Acesta va fi diferenţiat în funcţie de domeniul de activitate şi de cifra de afaceri, au spus ieri surse guvernamentale. În mod special, Finanţele se uită către IMM-urile din domeniul serviciilor, principalele domenii în care va fi introdus impozitul forfetar fiind comerţul cu ridicata şi cu amănuntul, segmentul de hoteluri, restaurante şi pensiuni şi serviciile de transport. Teoretic, sistemul forfetar implică stabilirea unor sume fixe de plată către buget, indiferent de volumul veniturilor sau al cheltuielilor, acesta fiind aplicabil doar la impozitul pe profit.
Nu cred insa ca asta ajuta la dezvoltarea unei societati comerciala. Este o taxa catre stat. Adica o plata de efectuat. Sau ii spuneti, respectiv o considerati cum vreti.
Sper sa va fi raspuns la intrebare.
Răspuns la discuția terasa sezon.
Cred ca a pus intrebarea pentru a primi de aici raspunsul, nu pentru a fi trimis la ORC.
Răspuns la discuția fonduri nerambursabile
ciocolata amaruie a scris:

total fals. pentru asta exista studiu de fezabilitate. In plus care este problema unui necunoscator in ale turismului sa isi angajeze unbun administrator ...., uf ce ne mai place sa bagam bete in roate
. Puteti sa accesati fonduri binenteles, chiar daca nu aveti dvs personal experienta. Trebuie sa indepliniti insa 3 conditii

1 Sa aveti nervii tari
2 Sa aveti posibilitate de cofinantare a proiectului
3Sa gasiti un consultant bun


Am o singura intrebare pentru dumneavoastra: daca nu ai experienta intr-un domeniu, oricare ar fi el, care sunt sansele ca afacerea ta sa treaca in mana "unui bun administrator" daca tu nu ai habar ce trebuie sa se intample?

Din experienta mea profesionala, cei mai multi dintre clientii mei care nu aveau experienta in domeniu, s-au trezit fara firma dupa trei ani, adica exact timpul necesar afacerii sa prospere. Iar ei au luat-o de la capat cu o alta afacere, de data asta avand "experienta".
Eu sunt consultant pentru afaceri si management, asa scrie in nomenclator pentru a defini meseria mea. Daca ma pricep la un lucru, acela este sa-i sfatuiesc pe oameni sa-si pastreze afacerea si sa gaseasca cea mai eficienta metoda sa o faca prospera; inclusiv accesand fonduri europene.
Chestia cu "betele in roate" imi este cunoscuta, pentru ca eu le scot. Sau cel putin ma straduiesc sa o fac cat mai bine.
Răspuns la discuția Declaratie model 2 sau 3?
De fapt dumneavoastra faceti doar o cerere de mentiuni prin care va autorizati un nou obiect de activitate.
Pentru aceasta emiteti o hotarare a AGA prin care decideti introducerea obiectului de activitate si inregistrati activitatea respectiva la punctul de lucru/sediul unde se va desfasura activitatea.
Da!