avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 977 soluții astăzi
Forum Activitate onylup

Activitate onylup

Vă rog frumos un ajutor dacă se poate.Din luna februarie soțul meu este in medical 100% bolnav cancer cod boală 014.Ce rețineri trebuie să i se tragă din 4582 roni brut?Patronul firmei de construcții la care a lucrat soțul meu nu plătește cum ar trebui.Menționez că i trage și banii de tichete de masă pe care nu le-a primit niciodată.Vă mulțumesc din suflet.
Concediu medical
Bună. Am nevoie de un răspuns urgent.Sunt în CM 100% cod boală 14.Salar de 4582 brut.Mă ajută cineva cu un calcul?Mulțumesc mult.

Concediu medical
Bună. Sunt diagnosticat cu cancer cod 14 și sunt în concediu medical 100%.Salariul brut este de 4500 roni. Aș dori să mă ajutați să aflu cîți bani trebuie să primesc dacă am concediu medical 100%.Menționez faptul că patronul la care lucrez este cam șmecher și nu prea plătește așa cum ar trebui angajații.Vă mulțumesc.
Mulțumesc din suflet

gi-jane2 a scris:

daca cereti divortul din culpa sotului, taxa de timbru e de 100 de lei.
Pt a fi scutit de taxa, trebuie sa depuneti cerere pt ajutor public judiciar si dovada ca nua aveti venituri.

Bună ziua.Am o întrebare dacă mă poate ajuta cineva.Vreau să divorțez și momentan nu lucrez.Știe cineva cît ar trebui să plătesc la tribunal dacă nu lucrez?Mulțumesc.
Mulțumesc foarte mult

gi-jane2 a scris:

sa mergeti la dgaspc de unde apartineti si ar trebui sa va indrume, dvs veti obtine cpilul in plasament

Mulțumesc foarte mult

Avocat Neagu Elena a scris:

Trebuie sa va adresați instantei de judecata cu o cerere prin care sa solicitati ca domiciliul nepotului sa fie stabilit la dvs.
Contactați urgent un avocat și demarati procesul.

Mulțumesc din suflet

Avocat Neagu Elena a scris:

Trebuie sa va adresați instantei de judecata cu o cerere prin care sa solicitati ca domiciliul nepotului sa fie stabilit la dvs.
Contactați urgent un avocat și demarati procesul.