avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 805 soluții astăzi
Forum Activitate Cabinet de Avocat Lungulescu Vlad MIhai

Activitate Cabinet de Avocat Lungulescu Vlad MIhai

#-o#-o#-o
Nu cred ca a inteles omul bine ce a vrut sa spuna notarul. Sfatul meu e sa se duca iar la notar si sa-l mai intrebe inca o data.. Eventual sa isi si noteze ce ii spune respectivul notar.
Nu exista un raspuns orientativ intrucat fiecare avocat isi stabileste onorariile in functie de propriile sale criterii. In momentul in care va decideti asupra unui avocat care doriti sa va reprezinte puteti afla onorariul acelui avocat.
In primul rand am o intrebare: B este persoana juridica sau persoana fizica?
Difera de la avocat la avocat :D Dar totusi... daca este vorba numai de desfacerea unei casatorii din care nu au rezultat copii si nu e necesar nicii un partaj al bunurilor comune nu vad de ce vreti un avocat.
Activitatea administratiei publice centrale si locale este realizata de 2 categorii de functionari:
1. funct. pub. numiti in temeiul legii 188/ 1999 ce au drepturile salariale reglementate prin OG 6/2007
2. func. cu statut de personal contractual in sector bugetar cu drepturile salariale reglementate prin legea 154/1998 cu modificarile urmatoare.
In conformitate cu prevederile mai sus-mentionate sistemul de salarizare a celor doua categorii de functionari mentionate mai sus cuprinde: salariile de baza, sporurile, premiile, stimulentele (unde este cazul) si alte drepturi. Salariul de baza este stabilit de lege si diferentiat in raport cu nivelul la care se presteaza activitatea (administratia centrala, administratia locala) si nivelul studiilor .
Nivelul studiilor constituie criteriul de baza in ocuparea unei functii in administratia publica, lucru foarte vizibil in cadrul functiilor publice care in baza acestui criteriu se impart in 3 clase:
a) clasa I cuprinde functiile de expert, consilier, inspector, consilier juridic, auditor pentru a caror ocupare se cer studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta;
b) clasa a II-a cuprinde functiile de referent de specialitate pentru a caror ocupare se cer studii superioare de scurta durata, absolvite cu diploma ;
c) clasa a III-a cuprinde functiile de referent pentru a caror ocupare se cer studii medii liceale, absolvite cu diploma.
Functionarii numiti in functiile publice din clasele a II-a si a III-a pot ocupa numai functii publice de executie, cu exceptiile prevazute de legile speciale.
Dupa nivelul atributiilor functionarii publici se impart in trei categorii: inalti functionari publici, functionari publici de conducere, functionari publici de executie.
Salarizarea este stabilita in functie de incadrare si de nivelul la care se exercita functia.
Răspuns la discuția Raport expertiza
este vorba de o majorare a capitalului social prin convertirea datoriilor in actiuni?
Răspuns la discuția Aviz amenajare teritoriu

1. Conf. art. 37 alin. 1), Comisia tehnică de amenajare a teritoriului şi de urbanism este un organism consultativ
2. Conf. art. 37 alin. 4), Comisia avizează din punct de vedere tehnic documentaţiile de amenajare a teritoriului şi de urbanism, precum şi studiile de fundamentare sau cercetările prealabile
3. Conf. art. 37 alin. 5), avizele Comisiei se supun deliberarii si aprobarii consiliului judetean/local/CGMB


Astfel, prin coroborarea celor trei texte de lege reiese clar faptul ca avizele date de Comisie nu isi produc efectele decat dupa ce sunt aprobate de catre Consiliul local/judetean/CGMB.
Prin normele metodologice nu se stabileste o distanta minima. Aceasta distanta este reglementata prin codul civil in cazul cladirilor imediat invecinate (calcan in calcan) si este cea de 1,9 m si prin reglementarile urbanistice pentru zona in care se construieste. In cazul expus mai sus, cladirea care se construieste nu este in imediata vecinatate a blocului existent, intre ele fiind o strada. In acest caz retragerile blocului nou sunt stabilite prin PUD sau PUZ si le puteti afla de la primaria in raza careia se afla constructia.
Nu va incadrat in niciuna din cele trei situatii prevazute de normele metodologice de aplicare ale legii 50 pentru care este obligatorie obtinerea acordului notarial al vecinilor intrucat:

1. lucrarile noi din cate am inteles nu impun subzidiri, cobnsolidari, etc ale cladirilor vecine.
2. constructia noua are ca destinatie cladire de locuit, avand astfel aceeasi destinatie ca si blocul in care dvs. domiciliati si mai mult decat atat, natura activitatilor adapostite de noua cladire nu este alta decat cea de locuit si ca atare nu este producatoare de poluare.

In ceea ce priveste poluarea de orice fel produsa cu prilejul executiei noii cladiri aceasta este o alta problema, care nu poate conduce la anularea unei Autorizatii de construire emise sau la impiedicarea emiterii unei Autorizatii de construire, intrand eventual in competenta organelor de control ale statului sa verifice daca prin activitatea de construire se produce poluare de orice natura.

In ceea ce priveste parcarea legea obliga investitorii ca pentru fiecare apartament dintr-un bloc nou construit sa asigure si un loc de parcare.
Daca au inceput deja lucrarile inseamna ca a fost emisa autorizatia de construire de catre primaria competenta. Asta inseamna ca a fost aprobat printr-un Plan Urbanistic Zonal atat regimul de inaltime cat si procentul de ocupare al terenului .
In ceea ce priveste semnaturile pe care seful de scara le strange acestea nu au relevanta in conditiile in care blocul ce se construieste nu este in imediata vecinatate a blocului dvs. avand ca vecinatate strada ce va desparte.
In ceea ce priveste distanta de 20-25 m de scoala, respectiv blocul dvs., conf. Codului civil distanta minima ce trebuie respectata intre cladiri este de 1,9 m.
Chiar daca din partea administratiei blocului dvs. ar veni refuz pentru constructia noului bloc acesta nu este relevant si nu poate produce efecte in conditiile descrise de catre dvs.