Buna ziua. La multi ani.
In anul 1998 a fost infiintat un CAR a Salariatilor cu cod fiscal la anaf care a functionat pana in anul 2012, dar nu a fost inchis Stiu ca a fost afiliat la un car mai mare din judet unde raporta anual date din contabilitate.. Din conducerea CAR-ului a mai ramas doar casiera , presedintele si contabila au decedat. Am cerut de la anaf informatii si mi s-a spus ca nu este depus nici un fel de situatii pana in prezent. Intreb ce trebuie facut , ce situatii trebuie depuse si din ce an ca sa putem inchide unitatea. Multumesc mult
PF a estimat venit sub plafon și a optat pentru CASS 6 luni. Dacă a realizat peste plafon datorează CASS la 12 luni? Cum face declarația finală? Declară încă 6 luni sau 12 luni CASS pe DU final? Există riscul să dubleze CASS?
Buna ziua, La o firma de termopan a fost emisa o factura sau doua care la explicatii a fost scris tamplarie pvc cu geam termopan in loc de usa sectionala garaj si jaluzele. Facturile au fost date persoanelor fizice impreuna cu bonul fiscal . Mentionez ca bonul de consum in contabilitate este corect aferent facturi de achizitie. Majoritatea facturilor sunt emise pe tamplarie pvc cu geam termopan dar dintr-o eroare s-a gresit la denumire material.
Ce se poate face in situatia aceasta sa pot corecta facturile?
multumesc.
o firma de constructii care are o masina cu care face aprovizionare cu materiale si o autoutilitara cu un brat macara. Pe aceste doua masini nu are soferi desemnati, sunt conduse de muncitori care au carnet de sofer si din aceasta cauza nu completeaza nimeni foi de parcurs. Intrebarea e se poate deconta 50% din valoarea bonurilor de motorina atat la tva cat si la cheltuieli ?
cum tin evidenta in cazul urmator:
un pfa acceseaza fonduri europene ptr a cumpara un tractor si a urmat urmatoarele etape:- s-a facut dosarul ptr fonduri europene si s-a luat un credit prin banca cu care a cumparat tractorul dupa care a venit un inspector de la fonduri si a aprobat 70% din totalul valorii tractorului care va fi virat la banca ptr a achita o parte din credit , restul de 30% va fi suportat de pfa, adica din credit.
- cum se inrejistreaza in registru incasari si plati?
- se stabileste amortizarea ptr tractor?
- este deductibila amortizarea aferenta parti de 70%?
problema e cineva apropiat si-a deschis acum 3 ani in 2011 o intreprindere individuala care si-a pus 3 coduri caen din care numai pe unul realizeaza venituri,
decl 220 a depus-o optand pentru norma de venit si deci a primit formularul 260 cu cat are de platit, si asa a mers toti 3 ani cu norma de venit ,
-ca acum sa-i spuna de la finante ca trebuia sa fie de la inceput la venit real ca unul din coduri nu se incadreaza la norma de venit si pe care nu are venituri
- iar in anul 2012 a depasit veniturile incasate de 100.000 euro
- intreb acum ce e de facut?