avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 483 soluții astăzi
Forum Activitate diana.birsan20

Activitate diana.birsan20

Buna ziua!
Am nevoie de o pregătire specială/atestat special pentru a putea presta servicii de Înmatriculări auto/înființări firme? In baza cărui act pot reprezenta clientul in fata organelor și instituțiilor competente? Trebuie sa fiu consilier juridic neaparat?

Mentionez ca sunt studenta in anul III la Drept și la Contabilitate. Am deschis anul trecut o firma cu un alt obiect de activitate și as vrea sa ma extind.

Mulțumesc!
Răspuns la discuția Sediul social/punct de lucru
Va multumesc pentru raspuns!

In cazul in care sediul social il reprezinta un imobil care la momentul acesta este locuinta, trebuie schimbata destinatia imobilului, nu? Pentru aceasta operatiune este nevoie de o evaluare imobiliara?

Daca eu nu sunt titulara dreptului de proprietate, ci este vorba despre mama mea, ce act este necesar?

Multumesc!
Buna ziua! Doresc sa înființez o societate cu răspundere limitată, al carei obiect de activitate va fi in principiu comerțul online. Cu toate acestea, vor exista comenzi la nivel local care nu vor fi expediate prin curier. Dacă am sediul social acasa, pot avea casa de marcat pe sediul social, fără a mai înființa și alt punct de lucru? Dacă nu, ce soluție ar exista? Mulțumesc!
Buna ziua!
Care sunt conditiile in care un SRL poate functiona fara angajati, in mod legal?

Multumesc!
Buna ziua!

Ce autorizatii sunt necesare pentru comercializarea alcoolului prin intermediul unui magazin online?

Multumesc!
Buna ziua! Mi-am propus sa înființez un SRL care sa se ocupe de consiliere in vederea operațiunilor ce trebuiesc efectuate la ONRC: înființări firme, înființări punct de lucru etc.