In urma unei reclamatii pe care am facut-o la adresa unui dr dintr-o clinica medicala, raspunsul a fost trimis unei alte persoane (fosta colega de serviciu). Banuiesc ca i s-a trimis ei deoarece pe abonamentul meu il inscrisesem si pe fiul ei.
Problema este ca in mailul care i s-a trimis respectivei colege, s-a dezvaluit si situatia mea medicala (ca sunt insarcinata).
Ma intereseaza sa stiu ce ar trebui/ce ar fi normal sa faca clinica in situatia de fata pentru a remedia problema.
Urmeaza sa chem in judecata vecina, titulara de contract Apa Nova, care refuza fara motiv sa ne dea acordul (mie si altor 2 proprietari de ap) de a ne realiza contracte individuale. Ne luptăm cu restanțe, sistari de oprire a furnizarii de apa tocmai pt ca suntem la comun si nu toti sunt corecti in plata a ceea ce consuma. Aducând ca dovezi acordul a celorlalti 3 proprietari, facturi unde apar restante, chitante ca eu platesc 70% din totalul facturii oare sunt suficiente pentru a obtine un raspuns favorabil? Aveti vreun sfat in ceea ce priveste aceasta situație?
Suntem 4 familii care beneficiem de Apa printr-un singur contract la Apa Nova. 3 din cele 4 familii dorim debransare, am si strans toate documentele necesare, insa a 4-a familie (care este si titulara de contract) refuza. Ce solutie avem in acest caz? Cei de la Apa Nova nu fac nicio modificare fara acordul tuturor proprietarilor beneficiari.