avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 869 soluții astăzi
Forum Activitate elessar

Activitate elessar

Răspuns la discuția Angajat ca PFA
Pai si o sa trebuiasca sa platesc si din PFA pensia, sanatatea, etc? Am citit pe unele forumuri si unii ziceau ca se plateste doar impozitul din veniturile de PFA.
Răspuns la discuția Angajat ca PFA
Scuze nu prea am inteles, deci din salarul ca persoana fizica se va plati: pt pensie, sanatate, somaj, impozit, etc. Dar pentru PFA am inteles ca mai trebuie platit impozitul. Acesta este de 16%?

merci mult
Discuție Angajat ca PFA
Buna ziua

Lucrez in domeniul IT, am primit o oferta de angajare de la o firma. Problema e ca domnii respectivi angazeaza prin PFA, adica vor sa fi angajat ca persoana fizica pe un salariu mic(minim pe economie) si restul trecut prin PFA cu norma fixa de venit.
As dori sa stiu cat este de legal si cat de mult imi complica mie existenta :) ?

va multumesc


Sunt programator la o firma din 2006 si sunt scutit de impozit pe tot anul 2007, Problema e ca eu am terminat Polithenica la Calculatoare, Colegiu.
Si diploma mea nu se incadreaza la scutire de impozit, asadar mi s-a facut o incadrare gresita.
Daca se pune problema de a inapoia banii de pe anul trecut, as dori sa stiu cine e vinovat de aceasta situatie.
As vrea sa stiu daca e posibil sa imi ceara mie cineva banii inapoi? In cazul asta sunt nevoit sa merg sa platesc.
Răspuns la discuția asigurarea de sanatate
Ma scuzati, nu CAS...casa de asigurari de sanatate.
Sunt angajat si am o luna de zile restanta la asigurarea de sanatate, luna 10/2007. Din cauza legii reritoare la asigurarea de sanatate pt. cei scutiti de impozit...si dupa care urma ca acestia sa si-o plateasca singuri la CAS.