avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 653 soluții astăzi
Forum Activitate Doinadoina38

Activitate Doinadoina38

Daca Ccc termin la data de 06.02 2019 si demisia de la fostul loc de munca o am cu data de 04.02.2019, si reanceperea activitatii intr- o alta companie o am incepand cu data de 06.02.2019, imi poate afecta concediu medical care il voi avea peste 2 luni? mentionez ca sunt insarcinata.
Răspuns la discuția Concediu odihna dupa CCC
Cred ca nu m- am făcut înțeleasă! Sunt în indemnizatie crestere copil pana în luna februarie 2019, am aflat ca sunt insarcinata, medicul care urmărește sarcina mi- a spus ca prezint o sarcina cu risc drept urmare de pe data de 06.02.2019 îmi va elibera concediu risc maternal! Am anunțat angajatorul..Dânșii mi- au spus ca beneficiez de concediu odihna 2 săptămâni. Intre timp pregătesc actele pt risc maternal! Întrebarea mea este pot beneficia de acest concediu de odihna care spun ei imediat după ce termin indemnizatia crestere copil?
Bună ziua, am anunțat firma unde lucrez ca sunt insarcinata și ca voi prezenta concediu risc maternal imediat după ce termin concediu crestere copil 1. Dânșii mi- au menționat ca beneficiez de concediu odihna 2 săptămâni timp în care îmi pregătesc actele pt concediu risc maternal. Este posibil așa ceva?
Bună ziua , momentan sunt în CCC pana la data de 6.02.2019 ! Sunt insarcinata intr- o luna , întrebarea mea este dacă pot beneficia de concediu risc maternal ! Și care ar fi pașii?
Sunt angajata a unei firme cu sediul în București dar care are puncte de lucru în toată țara, momentan eu sunt în ccc , eu am activat în funcție la o agenție din Galați, ulterior mi- am schimbat domiciliul unde și aici exista un punct de lucru al firmei respective. Am sunat la bucurești și mi- au zis ca nu au posturi disponibile în orașul unde m- am mutat.întrebarea mea este nu pot beneficia de șomaj în cazul în care eu post disponibil nu am în orașul în care m- am mutat?