avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 858 soluții astăzi
Forum Activitate ELENA CS

Activitate ELENA CS

Sunt in cc copil cu handicap pana la 3 ani , până în luna aprilie 2020.Dacă reiau activitatea din luna ianuarie pe ce perioada primesc stimulentul cat este valabil certificatul de handicap respectiv pana in aprilie sau pana face copilul 4 ani ?
Mi s - a spus că cele 18 luni in care as fi avut dreptul sa imi iau co de odihna neefectuat au expirat in iunie 2019 si ca atare pierd zilele de co.
Lucrez ca si asistent medical intr-un spital la stat .Am 21 zile co de odihna pe anul 2017 pe care nu le am efectuat .Incepand cu 1.09.2017 am avut contractul de munca suspendat pt cresterea si ingrijirea copilului .In data de 15.01.2020 imi reiau activitatea la locul de muncă ,apoi in data de 16.01.2020 transferul la alt spital in alt județ. Rugămintea mea este sa imi spuneti daca zilele de co neefectuat pot fi platite conf art 146 alin 3 in cazul inceterii contractului de munca .Va multumesc.
Am fost la arhivă ,dosarul este înregistrat dar este secret fiind vorba despre minori. Va mulțumesc frumos.
Am depus actele in 27.02.2019 si nu apare nimic pe portarul judecatoriei
Buna ziua imi spuneti va rog daca pot depune cerere pt stabilirea domiciliului minorului și stabilire pensie de întreținere in judetul Mh având domiciliul de resedinta și locuind cu copilul aici ,copilul fiind la scoala ,domiciliul stabil al mamei fiind alt judet.Multumesc
Buna ziua .Sunt in concediu creștere copil începând cu data de 01.09.2017 .In anul 2017 nu am beneficiat de tot concediul de odihna,zilele rămase neefectuate le pot lua la întoarcerea din c.c.c. sau imi pot fi plătite , contractul de munca fiind suspendat in prezent .Mulțumesc.
Răspuns la discuția Transfer asistent medical
Va mulțumesc mult.O zi frumoasa sa aveti !