avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1663 soluții astăzi
Forum Activitate Atena M.

Activitate Atena M.

Buna ziua,
Am o intrebare. Eu lucrez din iunie si pana atunci am fost in concediu de crestere a copilului, doar ca acel concediu nu era de la locul de munca, ci datorita faptului ca sunt studenta la zi.
Luna aceasta am fost internata in spital cu copilul, dar si eu, cu enterocolita. Aveti idee, se ia in calcul concediul medical? Stiu ca in mod normal ai dreptul la concediu medical daca ai 6 luni lucrate inainte... Din cate stiu eu, perioada in care am primit indemnizatia ar trebui sa fie luata in calcul... Inca nu am primit un raspuns concret de la contabil si as dori sa stiu la ce sa ma astept..
Si daca plec el nu ma poate gasi prin autoritati daca va dori sa recunoasca copilul?
As dori sa rezolv problema asta inainte sa plec, ca sa nu stau cu gandul ca ma va caut ala un moment dat. A dezvoltat o obsesie la adresa mea si sunt sigura ca nu voi scapa asa de usor de el.

Martonze a scris:

Plecaţi cât puteţi de repede, nu mai staţi pe gânduri! Toate cele spuse de dvs. trebuie demonstrate cu documente, de ex., chiar dacă e condamnat pentru consum de droguri, poate veni cu un certificat medical că nu mai este, pentru agresivitate, trebuie să aveţi înregistrări şi martori, etc.

Cu alte cuvinte. Il pot da in judecata, sa demonstrez faptul ca este condamnat, continua consume droguri si sa scap de acest stres? Eu doresc sa plec din tara sa ofer copilului un viitor mai bun si as dori sa rezolv aceasta problema inainte.
A fost violent cu mine atat verbal cat si fizic.
Am cum sa ii interzic legal tatalui copilului sa isi ceara drepturile de parinte?