Aurel Fleancu a scris:
Hotarare asociat/asociati/actionari cu privire la schimbarea sediului social.
Act cu privire la utilizarea noului sediu social - contract inchiriere, comodat etc.
Act constitutiv actualizat - in care se va mentiona noul sediul.
Toate bune, la care se adauga. in cazul in care sediul va fi la bloc, Acordul asociatiei de proprietari si acordul vecinilor. Se va intocmi si mapa pentru ANAF care va cuprinde
1. "Cerere de înregistrare a documentului care atestă dreptul de folosinţă asupra
spaţiului cu destinaţie de sediu social şi de eliberare a certificatului pentru
spaţiul cu destinaţie de sediu social" ( o luati de la reg comertului) si Contractul de comodat (inchiriere).
Se vor preda Certificatul de inmatriculare si certificatele constatatoare care au in cuprinsul lor vechiul sediu.
Se ca completa Declaratia model 3 (o luati de la reg comertului) cu activitatile autorizate in vechile constatatoare.