Multumesc, insa refuza vehement sa faca predarea altundeva decat la sediul firmei dlui. Si daca as vrea sa fac asta pt a scapa de povara asta, nu pot din cauza serviciului, caci dl in cauza are programul de lucrul la sediul dlui pana la 15:30... atata timp cat dlui nu poate intelege ca este in interesul ambelor parti sa gasim o cale de mijloc, ma vad nevoita sa fac somatie, la indrumarea Departamentului dedicat Asociatiei de Proprietari din cadrul primariei. Mi s-a spus ca astfel, dl administrator este obligat sa se prezinte la data, ora, locul mentionat in somatie, iar pe langa prezenta celor mentionati de dvs trb sa asiste si un agent de proximitate.... din pacate, firma cu care am stabilit sa comaboran pe viitor nu doreste sa preia doar partea de casierie, asadar nu imi e clar cum lucrul asta nu va afecta buna finctionare a asociatiei... recunosc ca sunt depasita de situatie, caci nu ma asteptam la aceasta atitudine, dat fiind ca am fost mereu dispusa sa fac in asa fel incat sa fie bine pt toti, inclusiv privind disponibilitatea ca program a dlui “fost” administrator....
Bloc Expert a scris:
Articolul 69
(1) În cazul schimbării administratorului, vechiul administrator este obligat să transmită noului administrator, în baza unui proces-verbal de predare-primire vizat de președintele asociației și de către cenzor/comisia de cenzori, într-un termen de 5 zile de la încetarea contractului său, totalitatea documentelor, bunurilor și valorilor aflate în administrarea sa, situația financiar-contabilă a asociației și a fiecărui proprietar în raport cu asociația, situația soldurilor elementelor de activ și de pasiv la data predării. Procesul-verbal cuprinde și chitanța de plată cu care s-a făcut ultima încasare, numele proprietarilor restanțieri, sumele restante, contractele în derulare, plățile ce urmează a fi făcute după data predării.
(2) În caz de neîndeplinire a prevederilor prevăzute la alin. (1), administratorul nu este descărcat de gestiune și poate fi acționat în instanță de asociația de proprietari.