Buna ziua ! V-as ruga sa-mi dati si mie niste sfaturi. Am fost implicata intr-un accident auto si politia tergiverseaza lucrurile. Am fost internata in spital ; nu mi s-a luat nici o declaratie , iar expertiza tehnica a masinii nu mi s-a facut. Aceasta expertiza tehnica se face din oficiu sau trebuie sa depun o cerere?
pot fi luate amprente de pe plicul cu pricina?
Va rog sa ma sfatuiti intr-o problema. Am trimis prin posta prin serviciul prioripost intr-un plic cu protectie (,,cu bule") un plic inchis care continea niste acte. Destinatarul a primit plicul aparent intact cu plicul interior rupt si fara nici un continut.Mi se pare o violare grava a corespondentei.Ce pot sa fac intr-o asemenea situatie?
Articolul 250 din codul fiscal prevede niste scutiri. Nu ma incadrez acolo? Platesc concesiunea anual ; nu mi se pare in regula sa ma anunte dupa 3 ani ca am de platit un asemenea impozit.
Buna ziua ! Sunt medic de familie si am un cabinet medical individual amenajat intr-un spatiu al primariei (lucrez in mediul rural) in baza unui contract de concesiune. din anul 2004.M-am trezit acum cu o adresa din partea primariei ca figurez in evidentele lor fiscale cu un debit de 764 lei ce reprezinta contravaloarea impozitului pe cladire si teren din anii 2005-2008.Mentionez ca in contractul de concesiune nu este specificata obligatia platii acestui impozit. Alti colegi din mediul rural nu au platit asa ceva.V-as ruga sa ma lamuriti daca ese legal sa mi se ceara acum plata acestui impozit.
multumesc pentru raspunsuri
nu am inteles ultima recomandare:trebuia sa deschid mostenirea imediat dupa moartea fratelui meu?
Nu astept sa-mi bage cineva in traista.