avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 760 soluții astăzi
Forum Activitate bia ms

Activitate bia ms

Răspuns la discuția recuperare carnet de munca
Am primit raspunsul de la ITM, in care mi se spune sa ma adresez lichidatorului cu o cerere de incetare a contractului de munca.
Dar ce poate face lichidatorul, avand in vedere ca nu sunt depuse la ITM statele de plata pe toata perioada cat am lucrat si nu sunt platite integral contributiile?
Si inca ceva... pana la urma cine e abilitat sa rezolve problema? Ca deja incep sa ma trimita de la unul la altul...
Răspuns la discuția deschidere punct de lucru
Se pare ca ai depus documentatia necesara pentru deschiderea punctului de lucru si acum astepti avizele, am dreptate?
Daca e asa, intr-adevar, vor veni reprezentanti ai fiecarei institutii. Doar ca uneori dureaza mult. E mai indicat sa insisti daca vrei sa obtii avizele mai repede.
Răspuns la discuția Divort Anglia
Un sfat pe care ar trebui sa il urmati. Vorbesc din experienta.
Avand in vedere ca hotararea de divort este pronuntata intr-un stat membru UE, nu este nevoie de recunoasterea acesteia de catre tribunal. Divortul se va inscrie in registrele de stare civila numai cu avizul INEP.
Pentru asta trebuie sa adresati o cerere (formular-tip) Serviciului de stare civila al Primariei care are in pastrare actul de casatorie, insotita de urmatoarele documente:
- hotararea de divort in original, care sa aiba neaparat aplicata apostila, conform Conventiei de la Haga din 1961
- hotararea de divort - copie legalizata, neaparat la un notar public roman (daca e in strainatate, trebuie aplicata apostila)
- hotararea de divort - traducere autentificata de un notar public roman (ca mai sus); sa fie tradusa si apostila
- copie certificat casatorie
- copie certificat de nastere (al dvs.)
- copie act de identitate/pasaport
Cererea o puteti depune personal sau prin imputernicit cu procura speciala.
Serviciul de stare civila va intocmi un dosar pentru inscriere de mentiuni, pe care il va trimite la INEP pentru obtinerea avizului.
Daca din hotararea de divort nu rezulta numele pe care sotii il vor purta dupa desfacerea casatoriei, veti da o declaratie pe propria raspundere la notar din care sa rezulte acesta.
Pare greu, dar nu e chiar asa.
Si asteptati cam trei luni pana se rezolva problema.
Succes!
Răspuns la discuția avize functionare
Cu placere!
Poate si cu alta ocazie.
Succes!
Răspuns la discuția recuperare carnet de munca
Am mai incercat la ITM in urma cu 2 ani. Doamna secretara ma convingea ca nu are rost sa intru in audienta, deoarece e suficient sa las o cerere si sa astept raspuns. Am insistat si pana la urma am intrat. Se pare ca le-am enervat tare cu insistenta mea. Doamna inspector a vorbit foarte urat si expeditiv cu mine. Cred ca nu vreau sa o mai vad pe cat posibil. Raspunsul a fost sa il caut pe administrator si sa il oblig sa duca actele. Asta e...
Acum le trimit o recomandata cu confirmare de primire (ca sa nu mai fac degeaba un drum de o ora si sa mai astept pe la usi inca atat) si sper ca in 30 de zile sa am un raspuns favorabil.
Răspuns la discuția recuperare carnet de munca
Va multumesc pentru intelegere si rabdare!
Acum voi incerca la ITM.
Răspuns la discuția recuperare carnet de munca
Tocmai am vorbit la telefon cu lichidatorul care mi-a raspuns ca, avand in vedere ca nu mai am demisia, nu se poate face nimic.
El a trimis instiintare patronului sa se prezinte cu actele, dar nu s-a prezentat nimeni. Si ca el are alte firme in lichidare care sunt mai importante si mai urgente (desi este numit lichidator inca din octombrie 2005). Si ca nu este interesul lor sa imi rezolve problema. Asa ca nu am decat sa il caut pe administrator si sa il duc la ei cu acte cu tot.
:(
Răspuns la discuția avize functionare
De la ORC iei o cerere (anexa C) pe care o completezi cu datele societatii, ale administratorului, iar la rubrica "sedii secundare" scrii adresa la care va fi punctul de lucru, codul caen pe care il vrei autorizat si denumirea activitatii.
Acea cerere trebuie vizata la pagina 4 de catre fiecare din cele 5 institutii. Asadar vei avea 5 dosare plic, cate unul pentru fiecare institutie, in care pui documentatia necesara (copie certificat inregistrare, copie act de identitate asociat, declaratia pe proprie raspundere sau alt document, dupa caz). Cu dosarul te duci la fiecare institutie in parte, il verifica si apoi iti pune stampila aferenta pe cererea anexa C. Depinde in ce oras esti. In unele parti se rezolva totul intr-o zi. Dupa ce ai cele 5 stampile, pui aceasta cerere anexa C in dosarul pentru ORC si il depui. Atat.
Poti suna la fiecare dintre cele 5 institutii sa te interesezi ce documentatie e necesara pentru obiectul tau de activitate.
La fiecare institutie se plateste o taxa. In judetul meu e 30 ron.
Asta pe langa taxele de la ORC.

P.S. Banuiesc ca obiectul de activitate dupa noul caen va fi 2511. Cu siguranta la mediu vei avea de depus o documentatie, printre care si o fisa de prezentare a activitatii (formular-tip de la ei), un plan de situatie si un plan de incadrare in zona a cladirii. La pompieri, cam tot asa, un scenariu de siguranta la foc, un plan de situatie, un plan de arhitectura si, eventual, un raport de expertiza tehnica.
Răspuns la discuția recuperare carnet de munca
Cartea de munca e tinuta de ITM.
Răspuns la discuția recuperare carnet de munca
Va multumesc frumos pentru raspunsuri!