O societate emite in scop publicitar niste vouchere cadou, valabile in propriul magazin, cu valoare fixa, de 50 lei. Se doreste vanzarea acestor vouchere unei alte firme, pentru a le include in cadoul de Craciun oferit angajatilor. Cum se factureaza aceste vouchere, avand in vedere ca ulterior angajatii care au primit voucherele vor veni pentru a achita cu acestea?
Multumesc!
Buna ziua!
In cazul in care o persoana fizica este "chemata in garantie", in cadrul unui proces civil, de catre parat(societate asigurari), ca urmare a faptului ca mandatara directa a societatii este in insolvabilitate(broker), pentru eventualitatea in care reclamantul din cadrul procesului va solicita pretentii financiare paratului(societatea de asigurare), exista obligatia ca persoana fizica sa se prezinte? Care ar fi urmarile neprezentarii si cum s-ar putea invoca motive financiare(scrisoare adresata instantei). Cum ar fi formulata o asemenea cerere?(obiectul dosarului-constatare nulitate act-pensii private)
Multumesc!
Buna ziua!
Un angajat doreste sa demisioneze fara preaviz, relatia cu angajatorul fiind foarte proasta, jigniri si continue nemultumiri nejustificate. Se pot considera acestea ca nerespectari ale contractului individual de munca din partea angajatorului pentru a se putea lua in calcul demisia fara preaviz? Ce articol din codul muncii poate fi invocat in aceasta situatie?
In cate exemplare se intocmeste demisia,trebuie sa aiba un numar de inregistrare de la angajator pentru a fii considerata valabila? Intreb toate astea pentru ca s-au epuizat deja toate incercarile de intrerupere a contractui in conditii amiabile si angajatorul refuza acceptarea demisiei. Cum poate fi "constrans" sa accepte o demisie fara preaviz? Mai bine zis ce se poate face daca acesta nu accepta inregistrarea demisiei?
Multumesc!
Buna ziua!
Doresc sa aduc in Romania cateva produse(cosmetice+suplimente alimentare) de la o firma producatoare din Germania, in scopul comercializarii in magazine proprii. Unde pot gasi ceva norme legale, vis a-vis de autorizare, etichetare inainte de comercializare?
Merci!:)
Dupa ce primesti alerta pe mail si intri pe AvocatNet, sus in dreapta paginii, unde in mod normal iti apar datele contului, o sa iti apara Mingea AvocatNet, apesi trimite-o mai departe, apoi introduci numele unui alt user(eu de obicei ma uit in josul paginii, pt. a vedea ce useri sunt online). Asta e tot! La mine a mers de vreo doua ori pana acum! Succes!
Buna seara!
Tocmai am inregistrat o societate la Registrul Comertului iar acum vreau sa o inregistrez ca platitor de TVA, as dori sa stiu pentru ce este necesara in declaratiile 098 si 010 declararea uneii cifre de afacei estimata? Se va calcula cumva un impozit pe profit de plata anticipat? Care este sensul?
Deasemenea vreau sa o inregistrez cu perioada fiscala trimestriala pt. impozit, TVA si contributii..este acest lucru posibil pentru activitate in comert? Cum ar fi recomandat, perioada fiscala lunara sau trimestriala, care sunt avantajele sau dezavantajele in cazul fiecareia?
Multumesc!
Personal am avut si conturile poprite, nu pare a fi o problema in practica..asta daca mai primesti scutirile acordate inapoi..dupa cum am explicat si mai sus exact cum am procedat eu.
Personal, am fost azi la finante, dupa ce am fost in fiecare zi saptamana asta,neprimind raspunsuri pentru ca "nu functioneaza programul", sa intreb cum pot beneficia de facilitatile OG 30,am platit tot ce aveam de plata de fapt, datorii vechi si din 2007 ca apoi sa fac o cerere prin care solicit sa mi se inapoieze scutirile acordate prin ordonanta...din textul ordonantei intelesesem ca pot sa fac aceste proceduri inainte de plata, ca mai apoi sa pot achita sumele datorate exclusiv penalitatile, asa cum se preciza si in acea instiintare de la ei pe care am primit-o acasa...la fata locului nu stie nimeni nimic de asa ceva, trebuie sa pletesti si apoi mai vedem....mi se pare apa de ploaie, termenul de solutionare a cererii fiind de 45 de zile, cand mai primesti si banii inapoi, Dumnezeu cu mila....
Inteleg, multumesc pentru idee!
Buna seara!
Cum trebuie sa fac contractul de inchiriere pentru o firma pentru care doresc sa o infiintez, rezerv denumirea firmei si inchiriez cu numele firmei, avand in vedere ca j-ul, cui-ul inca nu sunt atribuite sau in alt mod, pe numele meu ca asociat?...
As fi recunoscatoare pt. un raspuns.
Multumesc!