Foarte important in acest header este ip-ul: 72.14.220.153
Apare in 99% din mailurile trimise si dupa IP poti localiza o persoana, excluzand situatiile cand sender-ul a fost la o sala de net (la noi spre deosebire de alte state cand intri intr-o sala de net si ceri sa folosesti un calculator pe net nu iti cere nimeni buletinul si nu te inregistreaza nicaieri).
IP-ul poate fi
-fix (alocat unui singur abonat de internet si numai lui - mai nou numai in cazul firmelor de IT cu servere, etc) sau
-dinamic (situatie in care se schimba aleator de catre providerul de net la fiecare conectare, aceste informatii de alocare ale ip-ului fiind totusi stocate pe routerele/serverele providerului de net).
In cazul yahoo-ului procedura este mai greoaie pentru ca aceste informatii sunt stocate la yahoo si acesta nu furnizeaza asa de usor informatiile despre senderi (tocmai pentru a-si proteja utilizatorii si renumele)...
Totusi, cred ca daca-l impusti pe presedintele americii o intreaga armata de IT-isti si firme (mari) de IT vor furniza tot ce au pe tava fara sa le ceara nimeni. :D
In cazul minor al elodiei (cu povestile si mailurile de pe yahoo) se pare ca yahoo-ul nici nu a miscat un ac. Sau poate organele noastre de cercetare nici nu au ajuns pana aici. :D
buna ziua,
am si eu urmatoarea situatie: din surse neoficiale am aflat ca un client care ne datoreaza bani a intrat in faliment ( un prieten al asociatului client este prieten cu asociatul de la firma noastra); noi ce trebuie sa facem ca sa na inscriem la masa credala? asteptam vreo instiintare ceva ca a intrat firma respectiva in faliment? ca oficial noi nu stim nimic
multumesc anticipat
ziceam de al doilea contract la modul urmator: il va suspenda? va fi concediu fara plata? sau poate sa mearga in continuare cu contractul ca si cand ar fi la munca (fisctiv binenteles) - si sa pleasca contributii la stat in conditiile normarele???
Buna ziua,
in speranta ca ma puteti ajuta postez urmatoarea situatie:
o persoana(sex feminin :D) este angajata cu norma intrega la o societate comerciala si cu 2 ore la propria firma (deci 2 contracte de munca) si va intra in februarie in concediu pentru cresterea copilului; o sa beneficieze de prevederea din "legea mamelor" de 85% - la primul contract..... ce se va intampla cu al doilea contract ( subliniez faptul ca este firma ei si oricum nu presta munca......nici macat cele 2 ore precizate in CIM); cum se va proceda???
cereti de la respectiva persoana care detine firma un Certificat Fiscal eliberat de Administratia Financiara de care apartien firma respectiva(in acest certificat se specifica daca firma are sau nu datorii catre stat)... si dureaza obtinerea certificatului cam 2 zile
sau la inspectorul fiscal de care apartine firma(tot la Adm Financiara) cereti o fisa sintetica totala( si la sfarsitul acestei fise se regaseste starea in care se afla firma)
recomand un certificat fiscal
am avut "deosebita" placere sa interactionez cu "minunatele" de la AFP sector 4 din strada mariuca.
am urmatoarea speta: in urma cu 3 luni am inregistrat la AFP sect 4 o firma(prin depunerea formularului 010) - inregistrare facuta la sediul din IMGB ( ca e prea greu sa fie o singura administratie....trebuie sa fie in 5 locuri); doamna de acolo mi-a aratat ce sa scriu si a insistat sa las la contributii salariat termenul de depunere si plata TRIMESTRIAL, firma fiind platitoare de impozit pe profit; la 1 luna dupa depunere imi vine instiintare acasa ca nu s-au depus declaratiile ( mentionez ca restul declaratiilor - la pensii, sanatate, somaj - au fost depuse si sunt si in temenele stabilite); m-am dus la AFP (sediul din mariuca) cu instiintarea si am intrebat de ce mi-au trimis asa ceva; ca si raspuns: s-au prelucrat tarziu datele ( nu au avut timp o luna de zile).... am plecat de acolo.... la inca o luna iar ma trezesc cu foaie acasa... m-am dus dimineata acolo... si am intrebat de ce mi s-a inregistrat declaratia 010 daca nu era ok, mai ales ca doamna de la IMGB mi-a bifat ce trebuia sa scriu eu in declaratie; dupa o discutie aprinsa cu doamenele din mariuca sefa de acolo mi-a siz ca au dreptul de a modifica in vectorul fiscal fara o instiintare prealabila...
intrebarea mea ar fi urmatoarea: cum ar trebui sa procedez ca sa nu iau amenda, mai ales ca art 249 CP vorbeste de neglijenta in serviciu, doamna de la AFP sect 4 IMGB a inregistrat si m-a consiliat gresit???
Buna ziua!
UNBR mie incepe sa-mi semene leit cu distinsul guvern... A vazut ca merge si a zis sa dea mai tare.
Ma intreb (il intreb mai mult pe UNBR): Daca mareste taxele, adauga taxe noi, ne pune pe toti cu nasucul pe labe, astfel incat sa nu ne mai permitem sa platim nici macar taxe mici, daramite mari (pe motiv ca nu isi vor mai permite clientii sa ne angajeze) dansii, UNBR-ul, de unde isi vor mai colecta aceste taxe? Vor ajunge sa viseze la vremurile cand taxele erau suportabile si le platea tot avocatul.
La ce bun sa faci taxe mari si sa nu incasezi nimic, in loc sa le faci mici si sa ai incasari mari si constante?
Mai mult, daca am observa vreun avantaj adus profesiei (asa cum se vede cu ochiul liber la notari), atunci cred ca s-ar justifica, insa nu au reusit nici macar sa ne aranjeze un "culoar", separat de justitiabili, pe la arhive si registraturi.
Pai cand sa facem banii pe care ii vreti ca taxe? In timpul pierdut pe la cozi?
Sincer sa fiu, vi i-as da, dar nu am timp sa-i fac...
Mai mult, cine are nevoie de taxa asta? La ce ne trebuie? De ce criza asta de bani?
Consider ca rolul organelor noastre de conducere este sa ne apere interesele (la toti), nu sa ne calce in...taxe.