Buna ziua,
Am o hotarare judecatoreasca executorie provizoriu din prima instanta, in baza 448 CPC. Doua intrebari:
1. Poate fi pusa in plicare si implicit executata silit, inainte de comunicarea motivarii sau doar dupa ?
2. In HJ, printre altele, este vorba de o obligatie de a face. Daca in urma somatiei trimise de executor, debitorul-parat nu se conformeaza, ce se intampla ?
Multumesc frumos!
DIn pacate unii angajatori urmaresc si astfel de lucruri, iar prin faptul ca u faci nimic altceva decat sa iti aperi drepturile, risti sa ai de pierdut...
Ok, multumesc frumos, asta e o treaba indubitabila.
Intrebarea mea e, daca eu merg sa depun personal acele copii legalizate, in timp ce sunt in concediu medical, imi asum un risc anume ? (in concediu nu imi este recomandata ramanerea la domiciliu, ci doar repausul fizic).
Multumesc!
Buna ziua,
A obtinut cineva, stergerea numelui (doar a numelui) de pe portal si doar de pe portal nu si din ecris?
Pe rolul tribunalului am un litigiu de munca, iar ramanarea numelui acolo, ma poate afecte in vederea gasirii unui job.
Ma gandesc ca, principiul publicitatii, este asigurat si fara sa imi apara numele acolo, intrucat nu este limitat accesul la dosar sau la ecris.
Multumesc!
Buna ziua,
Sunt intr-un conflict cu angajatorul, care a emis o dicizie prin care imi sunt modificate unilateral sarcinile din fisa postului, fapt pentru care am constestat acea decizie atat la ITM cat si la tribunal. As avea nevoie de ajutor pentru a putea lamuri cateva aspecte neclare:
1. trebuie sa depun la tribunal cateva documente legalizate, intr-un termen limita, insa sunt in concediu medical. Poate fi o problema daca fac acest lucru pesonal, sau ar fi mai bine sa il fac prin curierat?
2. pot cere drept daune morale, obligarea paratei la publicarea sentintei in incinta sediului social, la loc vizibil precum si in mediul on line, prin toate caile unde aceasta este prezenta (site propriu, site magazin, facebook etc)??