Odată cu solicitarea TVA-ului trebuia să vină controlul de fond. În urma stabilirii finale a TVA-ului de primit se făcea şi compensarea cu celelalte sume datorate la buget.
Pentru început o Intreprindere individuală ţi-ar fi cea mai potrivită. Neplătitor de TVA. În cazul în care nu-ţi va merge îţi va fi mai uşor să o închizi.
Nu este indicat un SRL decât dacă preconizezi că vei avea o desfacere mare să zicem o cifră anuală de peste 350000 ron. O să fii obligat la plata impozitului forfetar, iar pentru început dacă nu ai o sursă de bani consistentă va fi aproape imposibil. Forfetarul este foarte inechitabil pentru societăţile mici, dar pentru cele mari este un fel de mană curată. Au şi acoperire, şi este ca şi cum ai arunca praf în ochii finantelor, în schimb pentru cei mici impozitul forfetar este extrem de împovărător.
Deci rămân la părerea că o Intreprindere Individuală ar fi cea mai bună soluţie pentru început, cu bani mai puţini.
cred că se poate. Este o plata la buget, este in regulă. Practic o putei plăti mai tarziu cu penalizari asa ca nu vad de ce nu ai putea să o faci chiar fără specificatia de eroare.
Din câte înţeleg acele uşi pentru tine sunt un fel de materiale, deci ar trebuie să-ţi intre cu 301 şi pe urmă trebuie să înregistrezi 601=301 după ce facturezi către beneficiar; şi ca deviz la factură o să ai serviciul prestat de către tine o sumă pe contul 704 şi materialele consumate o altă sumă probabil că toată suma ferestrelor şi uşilor pe care le-ai achiziţionat.
În ordinul care se află pe site-ul www.mfinante.ro, la pagina cred 20 al ordinului se află intructiunile referitor la unde se depune, termenul de depunere şi alte informaţii.
În ce perioadă aţi suspendat-o?
Poate este ceva cu referire că trebuia să depuneţi declaraţii dacă n-aţi solicitat regimul derogatoriu.
Sau poate aveţi restanţe ceva mărunţişuri
Se pot încheia contracte între părţi în care să fie specificate toate aspectele legate de termene, pret, modalităţi de plată, în baza cărora se fac şi facturile.
Pentru vinderea mărfii către populaţie vei folosi casa de marcat. Pentru vinderea în magazine către alte persoane juridice, pe bază de facturi. Încasarea se poate face prin bancă la o anumită scadenţă stabilită în contract.
Probabil că vei folosi preturi de vânzare diferite. De obicei se se folosesc două gestiuni, având în vedere că vei distribui atat catre populaţie cât şi pentru firme.
Succes!