Am mai vazut intrebari pe forum, dar nici un raspuns. Deci incerc si eu: Vanzarea licentei unei farmacii ( nu si stoc-mijloace fixe, doar autorizatia eliberata de Minister) se factureaza (sau se vinde pe baza unui contract de vanzare-cumparare), daca da, este cu TVA? Multumesc.
Ati reusit sa aflati ceva? Ati gasit solutia buna?Sunt in aceeasi situatie, nu am aflat nicaieri ceva concret!
Pot sa retin din salariul unui angajat a unei rate bancare lunare ( curente) , sau a chiriei lunare, la solicitarea angajatilor, care nu vor sa se deplaseze lunar la unitatile respective.
ma poate ajuta cineva cu un program pentru a calcula majorarile si penalitatile de intarziere. Am nelamuriri cu ocazia unui control de la finante .
Cu data de 01.02.2013 unei firme i s-a anulat codul de TVA pentru ca in anul 2012 a depus deconturile TVA in 0( nu a avut activitate). De aceasta modificare am aflat prin data de 20.02.2013 verificand pagina ANAF. Pe data de 25.02.2013 am depus cererea de reinregistrare in scopuri TVA,formularul 099. Neprimind nici un raspuns, azi m-am interesat si mi s-a comunicat ca trebuia sa depun decontul 300 ptr.luna ian 2013 pana in data de 25.02.2013,inclusiv cu ajustarile aferente.Chiar nu mai inteleg nimic.Firma inca nu a primit instiintarea respectiva.Pe pagina ANAF apare ca in data de 12.02.2013 s-a inregistrat scoaterea ca platitor TVA, in evidenta lor apare ca din data 01.02.2013 nu mai suntem platitori de TVA. Si ajustarea ma afecteaza ptr.ca avem o cladire construita si receptionata in anul 2008. Daca voi fi luata din nou in evidenta ca platitor de TVA din martie,ce se va intampla cu TVA-ul ajustat si declarat in declaratie 300 din ianuarie 2013,pe care ,cu intarziere voi depune, sper , saptamana aceasta.
Imi pare rau .Sant prea suparata si dezorientat.Poate cineva ma lamureste.Daca ati avut cazuri de genul acesta va rog sa-mi spuneti cum ati rezolvat.
imi cer scuze.Nu am fost destul de clar.Persoana respectiva este salariatul asociatiei , neavand functie de conducere( in total asociata are 19 salariati). dar totodata , pentru ca s-a implicat mai mult in activitatea asociatiei,exista o propunere de a deveni si membru in consiliul director.Deci este posibil?
Un salariat poate sa fie membru in consiliul director la o asociatie? In Ordonanta 26/2000 nu gasesc nici o interdictie in acest sens.
In cazul in care s-a emis o factura proforma,dar clientul nu a platit decat o parte din valoarea respectiva,sunt obligata sa emit o factura fiscala ptr suma partial incasata pana la data de 15 a lunii urmatoare,sau pot sa astept pana la incasarea valorii totale a facturii proforme?In cazul in care trebuia sa emit aceasta factura ptr suma partial incasata ,si nu am emis,care ar fi amenda??
Nu. De fapt este vorba de sot si sotie.Deci amandoi sunt administratori.Candva amandoi erau salariati.Acum sotul este pensionar,iar sotia este salarata in continuare.Dar cum nu prea merge afacerea s-au gandit ca s-o trimita pe ea in somaj tehnic,iar sotul (fiind administrator) sa lucreze in continuare(au stoc de produse)deci sa incerce sa caute clienti si sa factureze daca gaseste parteneri.Alti salariati nu au.
o societate are doi administratori,din care unul este salariat.Salariatul este trimis in somaj tehnic.Celalalt administrator poate sa continue activitatea societatii(emitere facturi,incasarea facturilor) in aceasta perioada sau in timpul somajului tehnic nu are dreptul sa desfasoare activitate deloc.