La Comisia Centrala de Expertiza Medico-Militara, am fost declarat inapt pe timp de pace, grad de invaliditate 3, cu drept de pensionare. As vrea sa contest aceasta decizie la instanta de judecata. Pe decizie scrie ca sunt in concediu medical, pana la emiterea ordinului de trecere in rezerva.
In cazul in care voi contesta, voi ramane in concediu medical pana la finalizarea procesului sau nu voi avea nici un venit?
Multumesc!
Multumesc pt. raspuns.
Asa m-am gandit si eu. Este dreptul lui sa atace, mai ales ca este bine si isi doreste sa munceasca, mai ales ca 15 ani, doar asta a facut!
As dori sa va prezint, urmatoarea situatie si ce ma sfatuiti sa fac....
O persoana care lucreaza in cadrul Inspectoratului pentru Situatii de Urgenta, a trecut printr-o tulburare psihica, care a necesitat urmarea unui tratament care mai mult rau i-a facut. Persoana in cauza la un moment dat a si ingerat niste substante, pe fondul unei tulburari psihotice, necesitand internarea acesteia la spitalul de psihiatrie. Diagnosticul pus a fost de episod psihotic acut.
In urma internarii medicul care l-a preluat i-a prescris un tratament care i-a fost foarte ok si pot spune ca la ora actuala este o persoana normala, exact cum era inainte de cele intamplate.
Cand a vrut sa reinceapa munca medicul de unitate, l-a pus sa isi mai ia concediu medical, pentru a face 90 zile si a-l trimite la comisia de expertiza medicala, motivand ca ea nu este psihiatru si nu isi poate da acordul pentru a reveni la munca.
Persoana in cauza si-a mai luat concediu medical, desi nu mai necesita, pentru ca se simtea bine, inclusiv medicul psihiatru a confirmat lucrul acesta. Dupa ce a intrunit, cele 90 zile, s-a prezentat la comisia de expertiza medicala de la spitalul militar, care in urma investigatiilor, a fost declarata apt limitat.
Problema a aparut dupa aceea, pentru ca decizia comisiei de la spitalul militar a fost contestata de comisia centrala de expertiza a MAI.