Multumesc mult pt raspuns , insa mai am o nelamurire.
Presupunand ca nu mi s-a intocmit carnet de munca ,adeverinta o pot solicita doar de la Inspectoaratul Scolar Judetean ?
Buna ziua !
Va rog sa ma ajutati cu un sfat in legatura cu cartea de munca.
In urma absolvirii unui liceu pedagogic in anul 2001, am profesat 1 an de zile ca educatoare la o gradinita din mediul rural pe un post de suplinitor, apoi in anul 2002 am renuntat la invatamant intrucat am fost admisa la o facultate in Bucuresti si nu am mai dorit sa mai profesez in acest domeniu.
Intrebarea mea este urmatoarea: de unde pot sa-mi ridic cartea de munca ? De la gradinita respectiva ( asta in cazul in care nu s-a desfiintat, deoarece se vehicula ca ar vrea sa o desfiinteze pe motiv ca ,in urma recensamantului s-a constatat faptul ca nu mai erau copii in sat , si astfel functionarea ei n-ar mai fi avut rost) sau de la ITM in care este arondata comuna in care se afla gradinita?
Multumesc anticipat!
Daca am incheiat un contract de inchiriere si mi-am stabilit resedinta la o alta adresa decat cea la care stau cu chirie este vreo problema? Copiile de pe aceste doua acte imi sunt necesare in vederea decontarii chiriei de catre o institutie de stat. Ar trebui sa- mi schimb resedinta la locul unde stau cu chirie ??? E obligatoriu???
Va rog , ASTEPT RASPUNSURILE DVS.!!!Multumesc anticipat!
:((
Actele necesare in vederea luarii in spatiu sunt urmatoarele:
-cererea tip de solicitare a stabilirii resedintei ( pe care o iei de la ghiseul SEIP);
-CI - ul solicitantului (adica al tau ,care va ramane cca 3 zile la ei in vederea lipirii pe spatele CI a abtibildului care atesta stabilirea resedintei);
- documentul cu care se face dovada adresei de resedinta, original si copie( adica actul de proprietate al imobilului unde vei locui);
- CI -ul gazduitorului ( adica al proprietarului imobilului in care vei locui);
- un timbru fiscal de 1 RON.
P.S. Certificatul nu-ti trebuie !!!