Da aveti dreptate dar as vrea sa imi dati niste detalii referitor la finalitatea actiunii. In cazul in care voi avea castig de cauza, cum se va transpune asta efectiv in practica, avand in vedere ca noi, functionarii publici avem grla de salarizare. Cum se va proceda la calcularea salarilor? Se va face abstractie de grila sau cum? Sper sa ma puteti ajuta.:">
De la data decesului pana la data dezbaterii mostenirii, vaduva va fi scutita in proportie de 50%, intrucat nu se stie numarul mostenitorilor, si acest procent opereaza pentru partea ei de mostenire care este certa (1/2). Dupa dezbaterea mostenirii, avand in vedere ca e unica mostenitoare, va fi scutita de la plata impozitului cu 100%.
Intradevar va trebui sa platiti impozitul si pe anul 2008. Dispozitiile Codului Fiscal sunt foarte clare in acest sens. Plata impozitului inceteaza de la data de 1 a lunii urmatoare celei in care ati prezentat dovada faptului ca ati instrainat bunul anexata la cerere de radiere din evidente. Dar trebuia sa luati un nr. de inregistrare, sa aveti o dovada ca ati depus certificatul de radiere. Sa nu va treziti in situatia de a mai plati inca un an impozitul.
Primaria nu are de ce sa nu accepte reevaluarea. Nu scrie nicaieri in codul fiscal ca rapoartele de reevaluare facute de banci nu sunt valabile. Din contra, atata timp cat sunt facute de un evaluator specializat, primaria nu are nici un cadru legal sa o conteste.
Referitor la dizolvarea societatilor comerciale, din punct de vedere al impozitelor si taxelor locale, acestea mai datoreaza impozite pe teren, cladiri, masini, pana la ramanerea definitiva a hotararii de dizolvare? Intreb asta dat fiind faptul ca se stie ca impozitul se plateste pentru detinerea in proprietate a unui bun mobil/imobil. Deci dupa dizolvare societatea mai este proprietara bunurilor? Va rog sa ma ajutati sa ma luminez in aceasta privinta( trebuie sa dau un raspuns urgent celor de la ORC, intrucat sunt in litigiu cu o astfel de societate)
Va multumesc anticipat#-o
Pentru ELIS:
Nu exista o hotarare a consiliului local insa referitor mla criteriile pe care le amintiti, primarul a trasat sarcina sefului serviciului sa intocmeasca o fisa pentru fiecare angajat cu aceste criterii iar pe baza acestora se vor acorda stimelntele. Dar aceste criterii sunt facute de doua luni si nu s-a luat o hotarare in acest sens.
Pentru DIANA PERSA:
Multumesc pentru sfaturi, insa referitor la afirmatia ta ca "Nu cumva este o sarcina de serviciu sa va ocupati de aceste creante, si deci deja sunteti remunerata pentru aceasta activitate", nu cred ca asa se pune problema odata ce legiuitorul a prevazut acordarea acestor stimulente si nu face nici o referire la faptul ca daca deja suntem platiti pentru ce facem si nu e cazul sa ni se mai acorde. Si sa stii ca, la noi in compartiment chiar se munceste si fiecare se implica foarte mult in ceea ce face. Iar aceasta activitate pe care o desfasuram implica mult mai multe decat sa te trezesti dimineata ca sa ai unde te duce si de unde te intoarce acasa la 4.