Este vorba despre Universitatea Artifex Bucuresti. O sa fac inca o notificare oficiala in care voi cere din nou eliberarea documentelor, pe care o voi depune la secretariat si voi cere nr. de inregistrare. Poate asa reusesc sa-i impresionez.
Multumesc!
Sunt de acord cu dumneavoastra, in Romania nimic nu te mai mira si nimic nu mai este spectaculos, insa eu am nevoie de aceste documente. Daca nu aveam nevoie, nu mai faceam scoala, nu mai palteam taxe, etc. De ce mi-au incasat taxa in ianuarie daca stiau ca oricum nu o sa se grabeasca cu eliberarea doc. Ei s-au folosit de banii mei 7 luni (si nu sunt singur sunt cateva sute de studenti * 100 ron taxa de eliberare = ...)
Buna ziua,
Va rog sa ma ajutati cu un raspuns la problema mea: