avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 456 soluții astăzi
Forum Activitate Georgiana Ciocoveanu

Activitate Georgiana Ciocoveanu

1 din 1 utilizatori consideră
acest răspuns util
Buna ziua,
Da, la notariat se cere pasaportul copilului minor (sau cartea de identitate daca are peste 14 ani) pentru intocmirea procurii.
Buna ziua,
Modificarile dorite de dvs privind denumirea si adaugarea unui administrator se pot face doar la Registrul comertului din judetul in care firma isi are sediul, deci in Cluj.
Modificarile pot fi facute online, fara a fi necesar sa va deplasati, insa va trebui sa aveti semnatura electronica. De asemenea, documentele pot fi transmise si prin posta.
Interesati-va la Registrul Comertului Cluj si va indruma cei de acolo cu procedura.
Succes!
Buna seara,
Trebuia sa chemati in judecata, ca parat, institutia, adica ANAF-ul, nu persoana fizica (el este un simplu angajat acolo).
Buna seara,
Da, se schimba talonul masinii ca urmare a schimbarii domiciliului dvs si va trebui sa faceti si transferul dosarului fiscal de la Directia de Impozite si taxe Calarasi la DITL-ul de la noul domiciliu.
1 din 1 utilizatori consideră
acest răspuns util
Buna seara,
Banuielile dvs nu pot fi sustinute din punct de vedere legal. Donatia este irevocabila, cu exceptia cazului in care parintii o revoca pentru ingratitudine (a dvs si fratelui, ca si donatari) sau in cazul in care nu au fost indeplinite anumite sarcini pe care vi le-ati asumat in calitate de donatari (daca a fost cazul).
Daca in CF apare donatia ca ultim act, in 2015, de care stiti, nu are cum sa existe un cvc intre aceleasi parti (orice act juridic cu privire la imobil se inscrie in cartea funciara).
Buna ziua,
De regula, hotararile se redacteaza in aproximativ 30 de zile de la pronuntare, dar in realitate poate dura si mai mult (2-3-4 luni), depinde de gradul de incarcare a judecatorului.
Dupa o luna, puteti telefona la arhiva instantei si intreba daca s-a redactat hotararea.
Daca dureaza foarte mult (peste 1luna jumatate-2) puteti depune la registratura o cerere de urgentare a redactarii hotararii.
1 din 1 utilizatori consideră
acest răspuns util
Buna seara,
Nu ati fost clar/a, cum sa faca un contract de vanzare-cumparare pe donatie? Sunt doua acte juridice diferite.
Din ce inteleg, daca ati obtinut un Extras de Carte funciara de informare si apare donatie, atunci nu au cum sa mai faca contract de vanzare-cumparare.
Puteti verifica si la Directia de Impozite si Taxe (sa vedeti cine apare inscris pe rolul fiscal) si intrebati si la un birou notarial - pentru verificari in RNNEL (Registrul National Notarial de Evidenta a Liberalitatilor - adica testamente, donatii).
Buna ziua,
Dreptul de şedere temporară pentru studii se poate prelungi cu cel mult 6 luni după absolvirea studiilor, în vederea definitivării situaţiei şcolare sau universitare, precum și pentru autentificarea documentelor de studii în acest scop.
Străinilor care nu au absolvit studiile în perioada acordată inițial, li se poate aproba prelungirea ulterioară a dreptului de ședere, în scopul finalizării studiilor, pentru o perioadă de maxim un an.
Pentru informatii suplimentare, poate va ajuta linkul de mai jos.
[ link extern ] /
1 din 1 utilizatori consideră
acest răspuns util
Buna ziua,
Da, va trebui sa mergeti la anaf sa formulati cererea, eventual mergeti in audienta.
Cererea de esalonare va trebui motivata/dovedita, altfel sunt slabe sanse sa va fie acceptata.
Buna ziua,
Va trebui sa va interesati la Directia pentru Imigrari a Mun. Bucuresti.
Va las mai jos un link cu informatii/documente necesare si un link cu datele de contact.
Succes!
[ link extern ] /
[ link extern ] /