avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1644 soluții astăzi
Forum Activitate catanet

Activitate catanet

De ce in baza contractului de activitate sportiva nu pot lua credit ipotecar si cum ar trebuii sa procedez pentru rezolvarea situatiei? Precizez ca
toate veniturile sunt monitorizate prin Anaf,taxele se retin la sursa.!
Multumesc foarte mult pentru sugestii..!Sper sa reusesc fiindca intodeauna,, mi-am prins urechile,, in birocratie!..Felicitari celor care au reusit in aceste domenii.
Catnet
Buna seara tuturor!

Sunt profesor de matematica si as dori sa imi deschid un cabinet de consultatii la matematica .Nu cunosc modalitatea prin care sa realizez acest obiectiv,de aceea apelez la priceperea stimatilor avocati.Multumesc anticipat!,,Catanet,,
Va multumesc din suflet ca imi sunteti aproape,pe mine ma inhiba toate aceste proceduri uneori de neinteles pentru mine!
Felicitari celor care au studii in aceste domenii..niciodata nu as fi fost in stare sa invat asa ceva!
Cu drag,,,Catanet,,!
Consultatie..!
Dragii mei cei priceputi in ale legilor ,mai am o problema( nu ca pe celelalte le-am rezolvat),unde imi depun cartea de munca astfel incat sa imi achit asiguarile sociale,si daca aveti o idee de suma care trebuie sa o platesc?Nu pot beneficia de somaj din cauza deosebitilor domni care au fost in conducerea scolii la care am lucrat(vezi subiectul dezbatut )
Servici inca nu am gasit fiindca dupa 16 ani in invatamant cu greu ma pot adapta noilor cerinte ale pietei.Va doresc numai bine!
Cu mult drag ,desi nu va cunosc!
Răspuns la discuția .....sa ai incredere in oameni!
Buna seara ,dragii mei!