avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 967 soluții astăzi
Forum Activitate Andrei0510@

Activitate Andrei0510@

Una din cauzele accidentului, dovedit ulterior, a fost semnalizarea rutiera instalata in parcarea sediului unde a avut loc accidentul - mai exact, planurile erau aprobate de politie insa in realitate "cineva" nu le a instalat corect.

Prin altele se intelege petitia pe care eu personal am depus-o la Brigada Rutiera referitoare la aceste deficiente de semnalizare, cu mentiunea ca angajatorul la aceiasi petitie depusa si la el, a ignorat complet situatia.

Actiunea este deschisa impotriva angajatorului pentru recuperarea prejudiciilor materiale.
Buna ziua,

Am fost implicat intr un accident de traseu in urma cu 6 luni.
La momentul respectiv, angajatorul a refuzat orice actiune (cercetarea evenimentului, declaratii, etc).
Acum, la 6 luni de le eveniment, in urma unui control de la ITM, angajatorul imi trimite o adresa prin care imi solicita sa ii dau declaratie despre accident, poze si altele.
Mentionez ca urmeaza o actiune in instanta pentru recuperarea prejudiciilor materiale.
Daca nu mai sunt angajat la firma respectiva, am vreo obligatie sa mai dau aceasta declaratie?

Multumesc
Multumesc.
Multumesc frumos,
Ora efectiva nu este trecuta nicaieri caci nu se foloseste ordinul de deplasare care sa fie in posesia angajatului si implicit nu ai posibilitatea sa treci ora reala.

Cornel Vasile a scris:

In opinia mea se ia in calcul ora efectiva a sosirii , nu ce s-a declarat anticipat.

Buna ziua

Am rugamintea sa ma ajutati cu un punct de vedere pentru urmatoarea situatie.

Angajatorul isi trimite in delegatie angajatii folosind un ordin de deplasare realizat sub forna de text intr-un document word (nu formularul clasic - ordin de deplasare).

Acest document word contine scopul deplasarii, motivul, niste ore estimative de plecare / sosire si se semneaza de catre angajat la intoarcerea din delegatie.

Practic solicitarea de deplasare se trimite de catre angajat pe mail cu aceste ore estimative si cand se intoarce, le semneaza. Nu primeste pana la intoarcere nici decizia de delegare, nici ordinul de deplasare.

Orele de plecare sosire pot fi influentate de factori extern, un ambuteiaj spre exemplu.
Daca angajatul declara pe mail ca se intoarce la ora 18:00 din delegatie si din cauza ambuteiajului ajunge cu 30 de minute mai tarziu si se intampla un accident, era in delegatie sau nu?

Multumesc
Buna ziua,

Intr-o anumita situatie care a implicat un eveniment in deplasarea de la locul de munca spre domiciliu, am constatat ca fisa mea individuala de SSM nu este completata cu traseul de deplasare.
Angajatorul sustine ca nu este obligatia lui sa completeze aceste adrese pe fise ci doar instruirile periodice.
Ma puteti ajuta cu cadrul legislativ care reglementeaza acest lucru?
Multumesc
Buna ziua.
Am rugamintea sa ma ajutati cu un punct de vedere pentru situatia de mai jos.
1. Am fost implicat intr-un accident usor cu alta masina, fara victime / vatamari corporale (doar cu pagube materiale) in parcarea subterana a cladirii unde lucrez, in timp ce plecam catre casa.
2. Ulterior accidentului, avand acces la planurile de semnalizare ale parcarii, am constatat ca multe indicatoare de informare si rutiere nu exista in realitate ci doar in plan. Cladirea este inchiriata si cumva lipsa acestor semne a contribuit in mod direct la incident.
3. In urma solicitarii mele catre companie de a lua legatura cu administratorul parcarii pentru remedierea deficientelor (nu despagubiri sau alte lucuri) , reprezentantul de SSM mi-a comunicat ca evenimentul nu este un accident de munca si nu poate face nimic.

Chiar daca nu a fost vorba de vatamare corporala ci doar pagube materiale, nu trebuia cercetat evenimentul ca si accident de traseu?

Ca printr-o eventuala cercetare si constatare, angajatorul sa se asigure ca astfel de eveniment nu se va mai intampla si altor utilizatori ai parcarii expusi pericolului?

Multumesc.