Va multumesc.
Am intrebat pentru ca pe mine m-a bagat in ceata articolul acesta "Art.98. În termen de 15 zile calendaristice de la data declanşării procedurilor de negociere prevăzute de art. 97 alin. (3) la acel nivel, angajatorul are obligaţia să convoace toate părţile îndreptăţite în vederea negocierii contractului colectiv de muncă şi să organizeze prima şedinţa de negociere."
Prima sedinta de negociere se va organiza pe 03.01 - intre angajator si reprezentant. Data declansarii procedurilor de negociere se considera data adunarii generale in care se alege reprezentantul salariatilor? Sau anuntul cu initiativa?
Multumesc.
Contract colectiv de munca
Buna ziua,
Va rog sa imi confirmati daca e corect calendarul negocierii noului CCM la nivel de unitate. Vechiul contract e valabil pana pe 08.02.2025
1. anunt initiativa negociere angajator (cu minim 60 de zile calendaristice inainte de expirare) - 09.12.2024
2. Sedinta adunare generala angajati pt alegerea reprezentantului salariatilor - 19.12.2024
3. Convocare reprezentantul salariatilor la negociere (in termen de 15 zile calendaristice) - 03.01.2025
4.Ulterior, la prima sedinta, se va stabili calendarul negocierilor
Va multumesc.
Va multumesc.
In cazul acesta, cu pauza de masa cum se procedeaza? Practic, trebuie sa maresc intervalele respective cu 30 min/zi cat ar fi pauza de masa, nu? Sau doar in zilele cand sta la birou 6, respectiv 8 ore mentionez si pauza de masa?
Program CIM timp partial de lucru
Buna ziua,
Avem angajat un student cu timp partial de lucru, 6 ore/zi, 30 ore/saptamana.
In urma stabilirii orarului la facultate, acesta ne-a prezentat intervalele cand ar putea fi prezent la birou: luni 10:00-16:00, marti 08:00-14:00, miercuri 08:00-16:00, joi 08:00-14:00, vineri 12:00-16:00. Deci dupa cum puteti observa nu mai e vorba de 6 ore pe zi, ci combinat, 4, 6, 8 ore.
Conform codului muncii, va rog sa imi dati o parere cum am putea evidentia cel mai corect acest program in CIM? Folosind ce tip de repartizare?
Va multumesc.
Incetare contract internship
Buna ziua, In cazul incetarii unui contract de internship inainte de termen, cu acordul partilor, deoarece a aparut oportunitatea unei angajari cu CIM in cadrul aceleiasi companii, cum se procedeaza? Ce act trebuie incheiat? O decizie de incetare sau ce anume? Va multumesc.
Adica va referiti la cursul de programare roboti pe care l-am mentionat? Alta calificare nu are, dupa cum spuneam, nu are finalizata facultatea.
Buna ziua,
Va rog sa ma ajutati cu o solutie. Am avut un student in internship care va incepe anul 4 la facultatea de automatica. Dorin sa il angajam de la 01.09.2024 cu CIM, dar, el neavand finalizate studiile intampin dificultati in a-l incadra. In mod normal am vrea sa il angajam ca Inginer automatist, dar pana nu isi obtine diploma de licenta nu putem face acest lucru.
In timpul internshipului, a participat in cadrul firmei la un curs de programare roboti Mitsubishi si a obtinut diploma. As putea sa ma leg de aceasta diploma oare?
El in princiiu in cadrul firmei va avea activitate e programare PLC, Proiectare circuite electrice, programare roboti.
Va multumesc si as aprecia un raspuns.
Buna ziua,
In legatura cu Ghidul privin hartuirea la locul de munca, va rog sa imi spuneti daca este suficient sa avem un astfel de ghid independent in companie (28 angajati) sau e necesara si includerea acestuia in regulamentul de ordine anterioara, ca anexa, de exemplu? Prin act aditional la ROI?
Va multumesc.
Buna ziua,
Ati reusit sa gasiti arhiva ITA BUCURESTI AUTOBAZA 1 TITAN? M-ar ajuta mult un raspuns. Va multumesc frumos.