avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 473 soluții astăzi
Forum Activitate StanA27

Activitate StanA27

Buna ziua!

Multumesc pentru raspuns, am identificat aceste informatii in legislatie, insa nu imi este clar la ce se refera prin pregatire corespunzatoare.
Daca administratorul a absolvit cursul "manager de securitate" , asa cum se solicita, insa nu a activat in domeniu, poate obtine acest aviz?
Mai pe scurt, cursul absolvit de "manager securitate" = pregatire corespunzatoare atributiilor care ii revin?

Multumesc anticipat!
Buna ziua!

Pentru licentierea unei societati de paza, politia solicita ca administratorul sa aiba si experienta in domeniu?
Mentionez ca administratorul a urmat cursul "manager de securitate", insa nu are alta experienta in domeniu.

Multumesc!
Buna ziua!

Am infiintat o firma de paza si urmeaza sa incep demersurile pentru obtinerea licentei IGPR.

Pe site-ul politiei nu regasesc informatii cu privire la o anumita taxa pe care trebuie sa o achit, insa pe alte site-uri da.
Stie cineva daca in prezent mai trebuie achitata taxa pentru obtinerea licentei? Daca da, care este costul pentru ca nu gasesc nicaieri informatia?

Multumesc!
Buna ziua!

Doresc sa infiintez o firma de paza cu sediu social fara activitate pe cod CAEN 8010, iar inainte de depunerea documentelor pentru licentiere sa am si un punct de lucru cu activitate.

Intrebarea este: am vazut ca au fost aduse modificari, iar legea 265/2022 reglementeaza autorizarea obligatorie a codurilor CAEN (inteleg ca inclusiv cel principal, nu doar cele secundare) , conditia fiind un sediu social cu activitate/punct de lucru/desfasurare activitate la terti.

Cum pot rezolva aceasta situatie, avand in vedere ca in primele luni nu voi avea un sediu cu activitate?

De asemenea, am observat ca in legea mentionata exista si urmatoarele articole:

"(3) Activitățile pentru care legea reglementează condiții speciale de autorizare/notificare a funcționării sunt autorizate de autoritățile și instituțiile de resort, potrivit procedurilor emise în acest sens, prealabil sau ulterior desfășurării activităților economice pentru care este necesară autorizația.
(4) În cazul prevăzut la alin. (3), autoritățile/instituțiile publice implicate vor încheia protocoale de colaborare cu ONRC, pentru transmiterea periodică a listei codurilor CAEN care necesită condiții speciale de autorizare/notificare, precum și a profesioniștilor având ca obiect de activitate principal sau secundar aceste activități, pentru care se va dispune, în încheierea pronunțată de registrator, necesitatea obținerii acestor autorizații sau a notificării, în vederea desfășurării, în condiții legale, a activității respective."

Prin acest articol exista varianta de a avea drept la sediu fara activitate pana in momentul in care se depunde documentatia pentru licentierea firmei?

Multumesc!
Buna ziua!

Doresc sa infiintez o societate de paza si protectie, iar neclaritatea pe care o am este relationata de conditiile obtinerii licentei de la IGPR.

La depunerea documentatiei pentru obtinerea licentei, este mandatoriu sa declar un sediu administrativ pentru coordonarea operativa a personalului angajat.

"8) documente privind dovada existenţei sediului înregistrat şi autorizat pentru organizarea administrativă şi coordonarea operativă a personalului angajat.
Dovada se poate face prin certificatul constatator care să cuprindă menţiuni referitoare la sedii şi activităţi autorizate conform art. 15 din Legea nr. 359/2004, pentru toate activităţile solicitate prin cererea de licenţiere;"

Intrebarea este daca pot avea sediu social fara activitate si separat un sediu administrativ sau este obligatoriu ca sediul social sa fie cu activitate?


Multumesc anticipat,