sunt asociat si administrator intr-o societate care este pe cale sa contracteze un imprumut bancar destul de mare; in cazul in care societatea obtine imprumutul, iar eu parasesc firma ( si ca asociat, si ca administrator), care sunt obligatiile mele in cazul in care societatea, in viitor, devine incapabila sa-si plateasca ratele acestui credit?
este valabil si in cazul in care incapacitatea de plata se produce dupa iesirea mea din firma?... momentan firma merge bine, dar... peste 2-3 ani... n-am de unde sa stiu ce va fi...
sunt asociat si administrator intr-o societate care este pe cale sa contracteze un imprumut bancar destul de mare; in cazul in care societatea obtine imprumutul, iar eu parasesc firma ( si ca asociat, si ca administrator), care sunt obligatiile mele in cazul in care societatea, in viitor, devine incapabila sa-si plateasca ratele acestui credit?
Doresc sa stiu cand,unde si cat plateste vanzatorul unui imobil (proprietar de peste 5 ani al acestuia-persoana fizica) impozit pe venit rezultat din vanzarea acestuia.
am mai citit putin pe net si intr-adevar nu se specifica niciunde ca nu ai voie sa ai mai multe cim cu norma intreaga, atata timp cat sunt la angajatori diferiti, doar ca in cartea de munca nu va fi trecut decat contractul de baza, pentru celalalt eliberandu-se adeverinta de vechime
va multumesc pentru raspuns
daca face contract de munca pe 20 de ore... si va avea si 20 de ore suplimentare saptamanal ... aceste ore suplimentare se vor trece in cartea de munca sau contract, sau vor putea fi dovedite doar prin fluturasii de salar sau adeverinta de la locul de munca?