avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1921 soluții astăzi
Forum Activitate danielle250

Activitate danielle250

buna ziua! am pensie de urmas si sunt studenta, am trimis declararatie pe propria raspundere ca sunt studenta doar pe mail si va urma pana in 25 octombrie adeverinta in original. problema e ca nu am depus declaratie pe propria raspundere in mod fizic la casa de pensii si se pare ca mi-a sistat pensia. e posibil sa recuperez pensia pierduta? Multumesc frumos
Răspuns la discuția certificat de nastere
poate fiul meu sa-l declare furat?si cand vin in tara sa rezolv situatia?e ok asa?si daca da,unde?va multumesc
eu sunt plecata in strainatate,se poate intampla ceva daca eu mi-am pierdut certificatul de nastere in tara???se poate folosi cineva in mod fraudulos??nu am cum sa vin sa-l declar pierdut...ce pot face?multumesc
multumesc mult,numai bine!!!!!!!!
infatisarea de divort va avea loc in scurt timp si ulterior sotii am cazut de comun acord sa facem si partajul la divort;pe mine ma reprezinta un avocat.
intre timp aflam ca nu este intabulat apartamentul si dureaza in jur de o
luna -doua,intrebarile mele sunt:
-se poate face divortul si partajul fara intabularea apartamentului?am inteles ca intabularea va iesi pe ambele nume...
cam ce se poate face..?
va multumesc mult.
sa inteleg ca ce-mi elibereaza saptamana viitoare este doar de informare..in fine..sa va zic pe scurt cazul meu si va rog mult un rasp:

ne-am bagat intr-o actiune de divort..termenul de infatisare este 5 iunie,daca apartamentul nu este intabulat ,care ar fi pasii,mai ales ca la divort se inainteaza si actiune de partaj.s-a facut si o sulta la avocat...sotul cedeaza apartamentul sotiei in urma unei sulte..
pana pe 5 iunie trebuie sa fie si intabulat apartamentul?
multumesc mult ,astept rasp
cum stiu ca un apartament este intabulat?o solutie ar fi sa merg la cadastru..daca la notar se da peste o saptamana extras carte funciara,inseamna ca este intabulat apartamentul?