Bună seara,
Soțul meu lucrează ca și agent vânzări iar firma nici măcar acum nu i-a pus la dispoziție anvelope de iarnă. În cazul în care îl oprește poliția ce poate să facă? Locuim în Maramureș iar aici deja e polei de multe ori dimineața. E posibil ca poliția să trimită amendă pe firmă în cazul în care este oprit cu autoturismul firmei?
Bună seara,
Este legal să mi se desființeze postul atâta timp cat sunt în concediu medical? Dacă îmi desființează postul bănuiesc ca nu mai beneficiez nici de asigurare medicală
Bună ziua,
Lucrez în cadrul unei firme de vânzări(telesales) unde suntem o echipă formată din 5 persoane. Din anumite “bârfe” să le spun așa a ajuns la mine informația cum ca șeful meu direct ar avea pe cineva căruia i-a promis postul meu iar de atunci acesta îmi cere sarcini suplimentare față de celelalte colege ca să mă constrângă să plec. Dacă îndeplinesc acele sarcini care sunt total inutile din punctul meu de vedere nu îmi rămâne timp suficient pentru a-mi desfășura activitatea pe care o am. Iar în plus de asta mă tot sună și mereu e nemulțumit, cu toate ca nu sunt cea mai slabă din echipă iar argumentele lui sunt nefondate.
Ce mă sfătuiți în această situație? Peste o săptămână sunt chemată la resurse umane pentru a avea o discuție cu colegul de la HR unde evident o să fie și el prezent.
Sunt conștientă de faptul ca ceea ce face el este discriminare din moment ce îmi cere doar mie acele sarcini dar aș vrea să vă întreb din punct de vedere legal ce aș putea să fac? Și dacă pot să fiu dată afară din cauză ca nu am mai vrut să îndeplinesc acele sarcini suplimentare cerute de el pentru a avea timp să-mi duc la bun sfârșit activitatea pe care o am(numărul de apeluri care trebuie efectuat într-o zi).
Menționez ca am contract pe perioada nedeterminata.
Vă mulțumesc!
Bună ziua,