Am o firma neplatitoare de TVA, dar de asemenea am si un cod de tva pentru achizitii intracomunitare. Intrebarea mea este, daca vreau sa aduc ceva pe firma, din SUA, cum se procedeaza? ce CUI le trimit ca sa faca factura?
Multumesc. Deci sa inteleg ca trebuie facute din cate am citit declaratiile 301 si 390 si sa platesc TVA-ul tarii noastre de 19% la valoarea facturii din UE?
Buna ziua, O societate comerciala, neplatitoare de tva in Romania, achizitioneaza marfuri din UE si vinde fara TVA in Romania. Achizitiile din state UE sunt inca sub plafon; intre timp a solicitat si primit cod TVA intracomunitar si astfel facturile din UE sunt fara TVA -ul din tara respectiva. Ce declaratii trebuie sa depuna? Dupa ce a primit codul de TVA intracomunitar, care apare pe facturile externe se mai tine cont de plafonul de 10000 euro (36000lei) la achizitii intracomunitare? Trebuie platit TVA in tara noastra sau se plateste tva-ul abia cand se depaseste plafonul, firma fiind deja inregistrata cu TVA pt achizitii intracomunitare si deja foloseste codul respectiv?
Multumesc anticipat pentru raspuns!
Daca mașina pe care as vrea sa o cumpăr e în alt judet și nu as vrea sa mai merg personal se poate viza fisa de înmatriculare doar cu prezenta vanzatorului și fără ca eu sa fiu prezent, urmând ca atunci când mi-o aduce pe platforma sa o semnez și eu? Mulțumesc.
Deci daca o microîntreprindere are acest cod Caen, activități catering pt evenimente, dar are venituri in principal din alte activități, alte coduri Caen, plătește noul impozit specific sau rămâne tot cu cei 3% pe venit?
Deci daca o microîntreprindere are acest cod Caen, activități catering pt evenimente, dar are venituri in principal din alte activități, alte coduri Caen, plătește noul impozit specific sau rămâne tot cu cei 3% pe venit?