avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 865 soluții astăzi
Forum Activitate ilinico

Activitate ilinico

Sunt nascut la data de 18 mai 1958. Din anul 1976 pana in 2001 am lucrat in grupa I de munca. Din 2001 nu mai sunt in grupa I. Cand pot sa ma pensionez avand in vedere legea noua a pensiilor? Va multumesc.
va multumesc, ati fost draguti.
problema e ca am colege care vor sa lucreze 12 ore si cateva suntem in minoritate. Poate conducerea sa spuna ca suntem si noi obligate, ca se face cu acordul majoritatii salariatilor?
sunt asist medicala si de 23 ani lucrez in 3 ture, cu durata zilnica de 8 ore. Acum , pentru a face economie si pt ca nu se mai fac angajari nu putem acoperi timpul de lucru decat daca lucram in ture de 12 ore.Este infernal sa stai 12 ore intr-o sectie grea de spital(nu spun care), cu un specific deosebit si mai ales ca este si lipsa acuta de personal. Intrebare: ne poate obliga sa lucram in ture de 12 ore daca noi nu suntem de acord? Ce putem face? Va rog un raspuns urgent pt ca vor sa incepem de la 1 martie.
Răspuns la discuția dreptul muncii- al 13 lea salariu
cum pot merge in instanta, pe ce motiv, pt ca legea cu reducerea salariilor o combate pe cealalta( pe.330/2009)? Va rog sa ma lamuriti mai mult.Multumesc.
Răspuns la discuția dreptul muncii- al 13 lea salariu
Si totusi in Legea privind unele măsuri în vederea restabilirii echilibrului bugetar prevede, la articolul 1, că se diminuează cu 25% cuantumul brut al salariilor sau indemnizaţiilor lunare de încadrare, inclusiv sporuri, indemnizaţiii şi alte drepturi salariale, precum şi alte drepturi în lei sau în valută, stabilite în conformitate cu prevederile Legii-cadru 330/2009 privind salarizarea unitară a personalului plătit din fonduri publice ....Si angajatorul va spune ca al 13 lea salariu intra la aceasta categorie si ca poate fi diminuat...
Răspuns la discuția dreptul muncii- al 13 lea salariu
pot sa fac sesizare la ITM , ca poate nu se ajunge pana la instanta?