avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 454 soluții astăzi
Forum Activitate Kyandra

Activitate Kyandra

Da, atâta vreme cât nu este în subordinea directă a primarului.
1. Nu se pot delega atribuții pe perioadă nedeterminată.
Codul Administrativ - Art. 438 - Limitele delegării de atribuţii
(1) Delegarea de atribuţii corespunzătoare unei funcţii publice vacante se dispune motivat prin act administrativ de către persoana care are competenţa de numire în funcţia publică, pe o perioadă de maximum 6 luni într-un an calendaristic, în condiţiile prezentului cod.

2. De asemenea, doar atribuțiile funcției publice de secretar general al UAT pot fi delegate în totalitate, pentru toate celelalte funcții publice delegarea atribuțiilor poate fi doar parțială.
Art. 438 alin. 3
Delegarea de atribuţii corespunzătoare unei funcţii publice nu se poate face prin delegarea tuturor atribuţiilor corespunzătoare unei funcţii publice către acelaşi funcţionar public. Funcţionarul public care preia atribuţiile delegate exercită pe perioada delegării de atribuţii şi atribuţiile funcţiei publice pe care o deţine, precum şi atribuţiile parţial preluate, cu excepţia situaţiei în care atribuţiile delegate presupun exercitarea controlului ierarhic asupra funcţiei deţinute.
3 din 3 utilizatori consideră
acest răspuns util
Dacă v-ați păstrat domiciliul în țară și cineva a semnat de primire/primit plicurile cu amenzile respective, iar poștașul nu a menționat că au fost primite de o altă persoană decât destinatarul, ci doar că au fost comunicate, procedura se consideră îndeplinită. Din moment ce dvs nu ați achitat acele amenzi, Poliția le-a dat în debit structurii de taxe si impozite locale de la primăria in raza căreia aveți domiciliul. Amenzile, ca și impozitele, nu se prescriu așa ușor. Mai mult ca sigur că primăria a trimis înștiințare de plată anual al adresa unde figurați cu domiciliul și cineva a semnat de primire. Procedura transformării obligațiilor fiscale în ore de muncă în folosul comunității se aplică doar acelor persoane care nu figurează cu bunuri care pot fi executate silit... Primăria trimite o solicitare către judecătorie, împreună cu documentele care fac dovada creanței (amenzile respective) și dovada că ele nu s-au prescris (acea înștiințare anuală despre care v-am vorbit). Judecătorul, după ce verifică valabilitatea creanței și îndeplinirea condițiilor legale privind lipsa oricăror altor bunuri ale debitorului care pot fi executate silit, pronunță o hotărâre prin care transformă amenzile datorate bugetului local în ore de muncă în folosul comunității.
1 din 1 utilizatori consideră
acest răspuns util
1. Când se sancționează o persoană juridică, agentul constatator este obligat să verifice în baza de date a Registrului Comerțului care este reprezentantul legal al acesteia (administrator), ulterior făcând verificarea în bazele de date ale Ministerului de Interne pentru obținerea celorlalte date ale acestuia care se înscriu în procesul verbal (CNP, serie/nr act identitate, etc). Faptul că v-au trecut direct pe dvs este motiv de nulitate relativă a procesului verbal de sancționare, conform art. 16 din OUG 2/2001 privind regimul juridic al contravențiilor. Nu are nici o treaba cu un posibil dosar penal.

2. Într-o atare situație nu poate fi sancționată firma producătoare a produselor pentru faptul că acestea sunt vândute fără bon fiscal/chitanță.... ci agentul economic care desfășoară propriu zis activitatea de comercializare ”la negru”... Să presupunem că vindeați detergent Ariel... ce facem? Amendăm Procter&Gamble, care este un concern internațional??

Parerea mea este ca firma respectivă să aștepte să primească amenda apoi să o conteste, invocând:
- lipsa calității dvs de reprezentant al societății comerciale
- lipsa faptei imputate!! Este în sarcina agentului constatator să facă dovada că un reprezentant/angajat al firmei respective vindea produsele fără respectarea legislației fiscale... Simplul fapt că au amendat firma producătoare este echivalent cu faptul de a amenda Compania Pirelli sau Michelin pentru faptul că Gogu Talent le vinde cauciucurile la negru în târgul Vitan Bârzești.
Sănătate!
5 din 6 utilizatori consideră
acest răspuns util
Pe cale administrativă, rectificarea titlului de proprietate o face comisia județeană de fond funciar din cadrul Prefecturii, la propunerea comisiei locale de la primărie, în baza unui dosar cu acte justificative. Înainte de orice, vă recomand să mergeți la primărie și să consultați cererea de reconstituire a dreptului de proprietate din 1991, în baza căreia s-a emis titlul. Dacă pe cerere sunt trecute ambele persoane, atât mama cât și cumnata acesteia, titlul nu va putea fi modificat pe cale administrativă, ci doar prin instanța de judecată, în baza unei acțiuni de constatare a nulității absolute parțiale a titlului respectiv. În cadrul acestei acțiuni va trebui să dovediți cu acte că terenul înscris în titlu îi aparține exclusiv mamei dvs, iar cumnata nu avea nici un drept, comisia locala de la vremea respectivă a emis titlul de proprietate în mod eronat...
Simplu, încheie un contract de schimb la notar.
Primăria Municipiului București va trimite la DITL o copie a certificatului de vacanță succesorală, urmând ca autoturismul respectiv să fie radiat de pe numele proprietarului defunct.
Parerea mea este că nu există nici o stare de incompatibilitate, atâta vreme cât firma soției nu încheie vreun contract de prestări servicii cu instituția la care lucrați.
Functionarul respectiv are 11 ani vechime in specialitatea studiilor superioare, din care 5 ani în studii juridice. Părerea mea.
Dvs ce ati cumparat mai exact? Doar teren, sau ce anume, că nu se înțelege?