Nascuta in 8 nov.1957 lucrez ca professor din 1984,am facut facultatea 3 ani inainte,iar cu 5 ani inainte am lucrat(3 ani gr.II si 2 ani gr.I).
Cand ma pot pensiona la limita de varsta sau anticipat fara penalitati.
Multumesc!
Intrebare:pot desmosteni o fetita adoptata in 25 ianuarie 1999(nascuta in 16 nov.1998) de la materniatea Giulesti?
Am infiat aceasta fetita in 1999,ian.25 crezand ca voi avea o familie inchegata prin aceasta adoptie;dar,nu!
In 2004 am divortat,fetita ramanand la mama adoptiva copilul purtand in continuare numele meu.Mama ei vitrega s-a recasatorit,purtand un nume diferit de cel de fata.Platesc pensie de intretinere din 2004 si in prezent.In 2012 am facut imprudenta sa-i spun adevarul fetitei prin telefon,avand domicilii diferite si localitati.De atunci nu mai ma baga in seama nici macar nu ma mai suna.Eu platesc pensie alimentara si nu am nici macar o vorba buna,sau un telefon(eu sunt pensionar).Ce-i de facut?!Multumesc!
Eu aveam copil mare in momentul adoptiei dintr-o casatorie anterioara(are 33 ani si e inginer IT).
Sunt curios ce spune legea:pot sa nu-i mai trimit pensie de intretinere fetei ?
-plateam suplimentar pt.ca stia ca mi s-a marit pensia si de comun acord am ajuns la intelegere sa-i dau inca 150lei/luna,dar cineva a invatat-o ca pensia e mult mai mare si sa ma dea in judecata...asta e tot....ati inteles acum?
-nu ati inteles ca prin mandat trimiteam 150 lei/luna in plus fata de cei 300 lei/luna ce mi se retineau pe cuponul de pensie pri hj din 2005(la intelegere,dar dna fosta sotie vroia 600 lei /luna iar eu cumulat ii dadeam 450lei/luna)...acum ati inteles
Dar cu uimire nu s-a tinut cont absolut deloc de ce cheltuieli am eu personal(rate la 2 banci in jur de 1300lei/luna,medicamente=361lei/luna cu documente legale trimise de av.meu ca intampinare...asta ma framanta pe mine...eu acum dupa aceasta oprire nu voi avea bani pt.mancare...ca mai sunt si alte cheltuieli,nu numai mancarea...)E corect,e legal...cum e???!!!