Ma confrunt cu urmatoarea problema:
M-am judecat cu un chirias pentru a-i plati acestuia imbunatarile aduse imobilului.
Mentionez ca aceste imbunatatiri au fost facute de chirias pe perioada cat acesta era chirias la stat, imobilul fiind preluat de catre mine de la stat, prin executare silita(in contul unei datorii pe care statul o avea fata de mine).
Cand s-a facut executarea silita, s-a evaluat imobilul cu tot cu imbunatatiri iar pretul de adjudecare a fost cu tot cu imbunatatiti platit.
Asadar, acum ma vad nevoita sa platesc inca o data imbunatatirile , insa catre chirias, prima data fiind catre Primarie.
Cum imi pot recupera banii dati cu ocazia adjudecarii imobilului, bani ce reprezinta imbunatatiri.
Mentionez ca Primaria nu a avut calitate procesuala pasiva, intrucat nu mai era proprietarul imobilului, si cf legii locuintei chiriasul se indreapta impotriva actualului proprietar.
Printre facilitati se numara si scutirea la plata contricbutiilor pe salarii pentru 3 salariati, angajati pe perioada nedeterminata, in limita venitului mediu brut .
As dori sa stiu, in declaratia 112, trec sumele la rubrica deductibile sau se procedeaza altfel?
Buna ziua. Am urmatoarea intrebare: Detin un imobil (constructie + teren) si actualmente platesc impozit pe cladire si teren.
Daca ma asociez cu o persoana juridica pentru a desfasura o activitate de invatamant, eu venind cu imobilul iar cealalta persoana cu activitatea didactica, sunt scutit de la plata impozitelor sau nu?
da, am formulat notificare pe legea 10, in contradictoriu cu primaria, care a respins notificarea. Am atacat dispozitia, iar instanta dupa 4 ani de rejudecari, casari, etc, a admis contestatia mea, insa a obligat primaria sa identifice adevaratii detinatori si sa le trimita actele mele. Problema este ca s-au identificat adevaratii detinatori, care sunt in numar de 30 persoane fizice ce li s-a atribuit terenul meu in baza Legii 18. Ce fac acum????????????? Help me!!!!
Buna ziua. Ma confrunt cu urmatoarea problema: Terenul pe care il detin a fost atribuit altor persoane fizice prin reconstituirea dreptului de proprietate, cf legii 18/1991.
Terenul meu a fost preluat abuziv de catre stat si dat acestor persoane.
Ce trebuie sa fac ca sa il recuperez sau sa fiu despagubita.
Dar as vrea mai mult despagubire intrucat ar insemna sa ma judec cu 30 persoane, cele care il detin in prezent. Va multumesc
Buna ziua. Am notificat Primaria Stefanesti, in baza Legii nr.10/2001, si am solicitat restituirea unui teren in natura, sau daca nu este posibil, eventuale despagubiri.
Primaria imi respinge cererea pe motiv ca nu fac dovada calitatii de persoana indreptatita.
Am atacat acesta dispozitie, care dupa multi ani, am castigat, in sensul ca, in urma unuei exeprtize s-a constatat ca acest teren pe care eu il revendic a fost atribuit altor persoane fizice, in baza Legii nr.18/1991 si acordate titluri de proprietate.
Primaria a fost obligata sa identifice fiecare detinator actual si sa ne transmita datele lor si actele lor de proprietate, si in acelasi timp a transmis notificarea noastra si actualililor detinatori.
Insa, problema mea care este: ce fac mai departe: notifica fiecare detinator in parte al terenului meu, care sunt vreo 30 de persoane juridice, astept sa ia acestia o decizie si sa mi-o cumunice, dupa care s-o atac la tribunal, sau merg in instanta sa anulez titlurile lor?
Buna seara.Tot la o infractiune m-am gandit si eu, insa problema mea nu este ca mi-ar fi greu sa refact toate statele si declaratiile, pentru ca nu ii schimb decat norma, fara a-i afecta salariul.
Alta este problema. Dac pot face aceasta modificare retroactiv si ce consecinte as putea avea, eu ca si angajator, in urma ui control?
Eu sigur consider ca e infractiune, insa trebuie sa-l lamuresc pe salarir si vrea articole si legi........
Buna ziua. Ma lovesc de urmatoarea problema si nu stiu cum s-o rezolv, daca ma puteti ajuta:
Am incadrat un pensionar gr.3 de invaliditate (are voie 4 ore pe zi de munca). Toate bune si frumoase, pana s-a mai angajat in alta parte, tot cu 4 ore pe zi.
Casa de Pensii l-a gasit , in urma depunerii declaratiilor, ca lucra 8 ore pe zi (2 contracte cu 4 ore fiecare) si i-a anulat decizia de pensionare si l-a obligat sa dea si banii inapoi.
Acum, acest salariat-pensionar vine la noi cu rugamintea sa-i facem un act aditional cu efecte retroactive, respectiv sa fie incheiat azi cu efecte de acum doi ani.
Culmea e ca celalalt angajator i-a facut act aditional cu 2 ore pe zi cu efecte retroactive ( 2 ani in urma) si ITM i l-a primit.
Credeti ca e corect si legal sa fac si eu un asemenea act aditional, incheiat azi si care sa-si produca efectele din 2008????
Daca da, poate imi spuneti si care este temeiul de drept pentru aceasta actiune.