Buna ziua, va rog sa imi raspundeti la urmatoarea intrebare:
daca sunt salariat la o organizatie nonguvernamentala si ca si toti colegii mei am fost pusi sa facem cereri de concediu fara plata pe o perioada de trei luni, concomintent cu depunerea cererilor de voluntariat, m-am vazut pus in situatia de a cauta altceva de munca(nu pot sta trei luni fara salariu) si am obtinut un post in invatamant de suplinire(eu fiind cadru didactic) pe un concediu de maternitate, cum procedez cu incadrarea ca sa nu fie in afara legii/
mentionez ca de la scoala platesc toate obligatiile bugetare conform contractului de munca.daca dupa cele trei luni se gasesc bani de salarii ne cheama la serviciu si atunci eu ce fac cu contractul de munca de la scoala... grea decizie...multumesc anticipat pentru un raspuns .
pentru ca aceste panouri sunt pentru reclama service , nu aduc profit, nu au durata de functionare, am omis eu sa scriu ca de fapt nu sunt bancuri de lucru sau ceva care sa ne ajute in activitatea noastra , ci doar ne aduce reclama
mii de scuze , oricum multumesc ptr raspuns
buna ziua, rog frumos sa-mi dati un raspuns.am o factura in valoare de 5000ron ce contine 2 panouri ptr service, si nu stiu cum este mai corect sa inregistrez(ca mijloace fixe nu se poate ptr ca nu respecta cumulativ conditiile legii), si nu stiu cum este corect sa inregistrez: in contul 303 la ob de inventar sau pur si simplu merg pe cheltuieli direct cu inregistrarea? multumsc fff mult ptr raspuns(fiecare panou are o valoare de intrare fara tva de 2500ron).
buna ziua va rog frumos sa ma lamuriti intr-o problema
in luna aprilie am emis o factura in valoare de 415ron pentru un client din ungaria si contabilul nu a depus declaratia 390 pana in 15 mai , asa cum era legal, acum ce putem face? care sunt sanctiunile la care suntem expusi? cum pot rezolva problema sa nu am probleme multumesc
buna ziua, sunt operator calculator facturare la o firma de distributie, si azi am primit fisa postului in vederea semnaturii mele. mentionez ca am o nelamurire: in fisa scrie ca am raspunderea materiala pentru facturile refuzate la plata ????
si raspunderea materiala pentru lipsa din gestiune???in caz ca este asa ceva la un control intern??adica ce treaba am eu ?nu incasez eu facturi , nu emit eu chitante, nu gestionez eu marfa, eu doar prelucrez date este posibil asa ceva?va rog daca poate cineva sa mi spuna daca este legal asa ceva?